verassing!

Hoi allemaal,

Afgelopen vrijdag is mijn zus geheel onverwacht bevalllen van een dochter. Onverwacht omdat ze niet wist dat ze zwanger was.
Vorig jaar begin oktober heeft ze met 7 weken een miskraam gehad. Daarna is ze weer met de pil begonne omdat ze er helemaal doorheen zat (waren al erg lang bezig). Ze is iedere maand keurig ongesteld geweest vertelde ze me gisteren. Ook had ze geen echt zwangere buik. Ze was wel iets dikker geworden, maar dat dachten wij dat het kwam van teveel snoepen.
Ik ben heel blij hoor met mn nichtje, maar ben ook wel geschrokken en verbaasd. Dat hoort toch niet te kunnen dat je gewoon menstrueert en helemaal geen zwangere buik krijgt.
Mijn zus is heel gelukkig, maar wel een beetje in shock.
Heeft iemand wel eens zoiets gehoord?

Groetjes, Nitascha
 
jeetje,wat zal dat een verassing geweest zijn...en ook ontzettend leuk voor haar,omdat ze zo graag een kindje wilde en nu zomaar ineens is het er!!! de wonderen zijn de wereld nog niet uit!! dus je bent nu tante,nou van harte!!! haha geweldig zeg...
 
Ik vroeg me eigelijk af of het kindje wel voldragen is?
Ik ben nl in augustus uitgeteld en eind oktober voor het laatst ongesteld geweest..
Hoop in ieder geval dat alles goed is met je nieuwe nichtje.

gr,
Prize
 
Hai Nitascha,

Mijn beste vriendin was ook al jaren bezig met kinderen krijgen (en maken) ze heeft zelfs twee jaar hormonen geslikt en ingespoten gekregen e.d. om zwanger te worden. Geen succes en na 4 jaar modderen zijn ze ermee opgehouden. Ook zij kwam er heel laat achter dat ze zwanger was, namelijk na ruim 6 maanden. In dit geval betrof het een dame die van zichzelf juist fors was en daardoor niet merkte dat ze in verwachting was. Omdat haar menstruatie normaal ook maanden uitbleef heeft ze niets gemerkt tot ze hele hoge bloeddruk kreeg en haar enkels opzwollen tot ongekende proporties. Haar baby was waarschijnlijk (helemaal zeker zullen we het wel nooit meer weten) 37 weken oud toen hij geboren werd omdat er pre eclampsie dreigde. Vorig jaar op 24 april beviel ze dus van een zoon na een (bewuste) zwangerschap van maar 7 weken!

Zo spectaculair als bij jou is het dus niet maar ook best spannend. Gefeliciteerd met je nichtje en hou je zus goed in de gaten want er kan nog best even een terugklap komen voor haar.

Groetjes,

Annemieke
 
ik geloof je zeker wel. op tv zag ik laatst ook een vrouw van in de 30 die met buikpijn werd opgenomen bij de eerste hulp.zei dacht dat ze op jonge leeftijd in deovergang was gegaan en vandaar niet meer ongi. werd....

toen de broeders een controle deden bleek ze weeen te hebben....

de vrouw had nog geen kinderen omdat ze na veel proberen de strijd had opgegeven...hihihi wonderen zijn de wereld nog niet uit
 
Hoi allemaal,

bedankt voor jullie reacties.
Anoniem, jammer dat je me niet gelooft en natuurlijk bedoel ik verrassing.
Het kindje was op een week na voldragen. Weegt 3440 gram en is 49 cm lang.
Ik zal mijn zus idd goed steunen, want ze is echt een beetje de weg kwijt nu. Weet telkens niet of ze moet lachen of huilen. Ze heeft niet eens een babykamer, maar die word nu door mij en mijn ouders in elkaar geflanst.
Er zijn dus toch vergelijkbare verhalen. Het enige wat ik dan nog steeds maar niet begrijp is dat ze gewoon ongesteld werd. Dokter zei dat het dan wel bloedinkjes geweest zullen zijn, maar die komen toch niet stipt om de 4 weken?
Ik heb er weinig verstand van hoor. Ben nog nooit zwanger geweest maar ben er wel mee bezig dus weet er een beetje van.
Ach wat maakt het ook uit, ze is er en dat is super. Tis zo'n liefie. Mijn kleine wondernichtje. Oja, ze heeft haar Sarah genoemd.
groetjes, Nitascha
 
Dat ze (een soort van) ongesteld wordt is nog niet wat ik het meest bijzonder vind want dat komt wel vaker voor, maar dat ze het niet heeft gevoeld! Ik ben 23 weken zwanger en het voelt of er een bokswedstrijd wordt uitgevochten in mijn buik. Kan je nagaan hoe dat met 9 maanden voelt! Bovendien is het getrappel aan de buitenkant heel duidelijk te zien, je ziet er echt zo'n voetje uitploppen. Maar ik geloof het zeker wel hoor, je hoort het wel vaker. Het is uitzonderlijk maar niet onmogelijk. Gefeliciteerd, tante!
 
Terug
Bovenaan