verassing!

Volgens mij het was een miskraam van één eitje maar er was nog een tweeling die gewoon is gebleven.
Dat ze niet de bewegingen voelde vind ik wel vreemd. Misschien was ze al fors en daarom voelde ze niet zo veel(?)
 
Hoi allemaal, dat van die miskraam en toch een bijna voldragen kindje (in Oktober en eind Mei) kan misschien verklaard worden door het verhaal van mijn tante. Zij kreeg een miskraam en bleek bij een volgende controle gewoon nog zwanger. Ze had een tweeling aanvankelijk en nu nog maar een kindje (mijn neefje).
 
Geweldig voor haar dat ze een gezondkindje heeft, wel jammer dat ze haar zwangerschap niet bewust heeft kunnen mee maken.

IK heb het een paar jaar geleden ook meegemaakt met iemand die ik ken, mens was brood mager en op een ochtend vraag ik aan haar dochter waar haar moeder is. Dochter was bijna in shock toen ze vertelde dat haar moeder een zusje had gekregen en dat ze in het ziekenhuis was.
 
Een goede vriendin van een vriendin van mij heeft hetzelfde meegemaakt. Dacht ook dat ze gewoon wat dikker geworden was door meer eten, menstrueerde altijd al onregelmatig en lette daar dus niet op. Op een dag zat ze met een kind en haar vriend kwam dus thuis van z'n werk en was vader. Ze waren nog best jong (begin 20) en hadden dit niet gepland maar uiteindelijk vonden ze het gelukkig heel leuk.

Het is moeilijk voor te stellen als je zelf je baby zo goed voelt, dat een ander dat kan missen maar ja, misschien voelt niet iedereen even veel en misschien dacht ze wel dat ze erg onrustige darmen had ofzo.

Wel heel fijn dat je zus het graag wilde!
 
Mijn zus is idd een maand of 3 geleden naar de huisarts geweest omdat ze veel last had van haar darmen. het was continu aan het rommelen en deed ook zeer. De huisarts zei toen dat het een spastische darm was en dat het daardoor kwam. Misschien is dat het kindje wel geweest. Mar ze voelde niet echt iets schoppen of zo.
Ze heeft toen wel een echte miskraam gehad, maar waarschijnlijk is het idd een tweeling geweest.
Ik ben net in het ziekenhuis geweest om weer even te kijken. Ik ben echt verliefd op die kleine!!
 
nou dat je niets voelt kan best, want tijdens mijn 1e zwangerschap heb ik ook heel heel weinig gevoeld omdat mijn baarmoeder op een plek lag waardoor ik het niet goed kon voelen. Enne als je niet aan een zwangerschap denk dan kun je toch denken dat je je darmen voelt of zo??? Wij als zwangeren zijn erg gefixeerd op iets denken te voelen maar ja als je nu niet weet dat je zwanger bent!
 
Mijn collega ging op een gegeven moment naar het ziekenhuis om nierstenen te laten verwijderen. Daar bleek ze 32 weken zwanger. Vanwege een zwangerschapsvergiftiging (daar kwamen de klachten vandaan) hebben ze de baby meteen gehaald. Ze had eerder een doodgeboren kindje gekregen met 6 maanden en was dus niet echt bezig met zwanger worden en verloor netjes iedere maand bloed.
Ik geloof je wel hoor!!

anoniemie
x
 
Terug
Bovenaan