verassing!

hoi ik geloof je ook wel hoor maar wat ik niet begrijp : begin oktober heeft je zus een mk gehad . stel dat ze dus gelijk daarna zwanger was dan zou ze pas op z'n vroegst eind july uitgeteld zijn toch?
maar GEFELICITEERD in ieder geval.
groetyjes anita
 
hoi gefeliciteerd met je nichtje,mijn nichtje heeft op 15 jarige leeftijd precies hetzelfde meegemaakt.het is een hele verrassing als je dit gebeurt.het klinkt ongelofelijk maar het gebeurt vaker dan wij denken.groetjes anoniem.
 
Waarschijnlijk was die miskraam dus gewoon geen echte miskraam. Toch? Maar wat ik inderdaad dan ook raar vind is dat je op een gegeven moment je kind toch moet voelen.
 
Hoi, ik vind het hartstikke leuk hoor, maar ook ik begrijp het niet. Ik heb zelf al een kindje en zoals iemand anders al zei. Je voelt zo'n kleintje toch schoppen. Bij kwamen de voetjes en handje echt naar buiten. Heeft ze nooit iets gevoeld. in iedergeval van harte .Groetjes anne
 
Hier ook al meegemaakt, een kennis die op de camping dacht dat ze wat verkeerds gegeten had en op het toilet daar een compleet kindje uitpoepte. Dacht dat ze zo dik geworden was door het vele eten. En ook nog 2 vriendinnen zwanger terwijl ze aan de pil waren en 'gewoon' ongesteld werden. Ze kwamen er resp. met 4 maanden en met 7 maanden achter dat ze zwanger waren. Maar wel mooi dat je zus graag kinderen wilde want je moet er niet aan denken dat het je overkomt terwijl je juist geen kinderen wil! Gefeliciteerd in ieder geval.
 
Nou moet niet iedereen die een negatieve test heeft meteen gaan denken dat dit bij hun ook zo is, want de kans hierop is wel echt SUPER klein!!

Maar wel heel erg leuk voor je zus. Proficiat!!!
 
Gefeliciteerd!
Je hoort het wel vaker en het blijft een wonder dat ze niks gemerkt heeft. Even over het feit dat ze gewoon menstrueerde, Als ze de pil slikt zorgt de pil voor een soort van menstruatie, deze wekt dat op. Vandaar dat je dan gewoon ongesteld wordt terwijl je zwanger bent.

Groetjes
Marja
 
Nou, als je de pil neemt, krijg je sowieso elke maand een bloeding, of je nu zwanger bent of niet! Dit zijn niet je regels, want als je de pil neemt heb je geen eisprong. Maar omdat di bloeding zo op je regels gelijkt, wordt dit dan ook maar zo genoemd. Een vrouw die bijvoorbeeld al 5 jaar de pil neemt, heeft al zo lang geen echte menstruatie gehad. Vandaar dat je wel `menstrueert` als je zwanger wordt door je pil heen. En by the way, een vriendin van me is het ook overkomen: zij was ruim 5 maanden zwanger toen ze het ontdekte bij een jaarlijkse controle aan haar gynaecoloog.
 
Terug
Bovenaan