wauw wat een reacties!!! had k eigenlijk wel verwacht hoor... kzei toch: verboden onderwerp... en het is duidelijk dat het voor sommige mensen taboe is om te roken en zwanger te zijn, maar aan de andere kant zijn er genoeg gezonde kinderen te wereld gekomen terwijl de moeder rookte. En het is zo er zijn ook nog andere factoren die de gezondheid kunnen beinvloeden... maar inderdaad, als we daar continu mee bezig zijn, dan kunnen we inderdaad beter het klooster ingaan, al zullen er daar ook vast wel dingen zijn die niet goed zijn voor "de baby", ha ha ha ...
Mijn conclusie is: een pakje sigaretten per dag is teveel, das duidelijk, ik ga eerst flink minderen, en dan kijken hoe het gaat, misschien kan ik dan wel helemaal stoppen, en inderdaad een chagerijnige zwangere vrouw, daar zit ook niemand op te wachten!
En dan nog iets om aan de discussie toe voegen: wie weet krijg ik binnen dit en een week kanker, loop ik onder een bus, krijg ik een hartaanval, wordt ik aangereden door een dronken bestuurder, ga zo maar door.... dat zijn dingen die ook allemaal kunnen gebeuren... en daar kan ik niets aan doen, ook al ben ik nog zo verantwoord bezig!!!
In ieder geval heel erg bedankt voor jullie reacties, ik moet zeggen dat ik er echt iets aan heb, en dat is welgemeend dankjewel
groetjes van katska xxxxxx