Tijdens mijn verlof deed mijn vriend de late fles, tot uiterlijk 22.30. Daarna deed ik het. Hij gaf ontbijt vanaf 6.30, daarvoor deed ik het. Op die manier kon hij toch wat uren slapen, in bed blijven liggen als hij moest werken. Nachtvoedingen vielen mij niet zo zwaar, en moest toch ook kolven snachts.
In het weekend verdeelden we het wel: degene die de late fles deed gaf de tweede nachtvoeding. Degene die midden in de nacht de voeding gaf kon dan slapen tot begin van de ochtend. Op die manier konden we allebei best wat uren slapen, doordat je een voeding kon blijven liggen (Ik kolfde alles, dus hoefde er zelf niet altijd uit )
Na mijn verlof zijn we de nachten gaan verdelen en dat doen we nog steeds. Ik slaap wat dieper als ik weet dat mijn vriend die nacht babyfoon heeft . In de nacht hoeven we er al maanden niet meer uit, op een tandje etc na, dus nu gaat het dan vooral om wie het ontbijt geeft.
Vooral belangrijk om samen af te spreken wat de verdeling wordt, zodat jullie beide weten waar je aan toe bent ?