<p>Dag mensen, </p><p>Mijn dochter is bijna een jaar en heeft gister haar vervolg injectie DKTP vaccin gehad. vorige keer waren de bijwerkingen bijna niet aanwezig maar dit keer.... de hel. Ik heb mijn kind nog nooit zo ziek gezien! <br /><br /></p><p>Zwaar apathisch met koorts en niet slapen.. gewoon NIET. het lijkt wel alsof ze speed ingespoten heeft gekregen, niet normaal! Ogen open en starten met grote ogen... ik ben zoooo zooooo enorm kwaad dat ik me dit heb laten aanpraten!! Ik barst echt van de frustraties op dit moment en moet het gewoon echt delen! </p><p>Ze heeft sinds de injectie van gister 09:00 hooguit een uur of 2 geslapen vannacht, doorweekt van het zweet op mijn buik danwel want alleen liggen kon ze niet. Ontzettend veel huilen en minder actief. Niet meer zelf rechtop gaan zitten maar alleen maar staren, staren en nog een staren. Gewoon van zich af en compleet inhoudloos. Ik heb mijn kind in het jaar dat ze leeft nog nooit zo meegemaakt. ze was zoals gewoonlijk weer om 05:30 klaar voor de dag, ze wilde niets eten, wel drinken en alleen maar huilen en jammeren. Doodmoe natuurlijk dus nu ligt ze weer in bed naar het plafond te staren. Niet slapen. </p><p> </p><p> Dat een gezonde vrolijke super pittige en actieve baby zo ziek kan worden door een paar prikken... wat voor troep zit daar in en hoe kun je hier nog achter staan als ouder? Dit kan gewoon niet normaal zijn om dit te injecteren in zo’n gezond lijfje..: nog nooit is ze ziek geweest, nog geen snotneus maar nu... zooo enorm ziek!! Ik ben me kapot geschrokken en heb gewoon zitten huilen vannacht uit zorgen voor haar. En ik ben echt geen paniekmoeder maar dit kan gewoon niet goed zijn, mijn gevoel zegt ; dit klopt niet en dit is gevaarlijk. Ik ga zo ook zeker de arts bellen. <br /><br />iedereen hier zal wel helemaal pro vaccineren zijn en dat was ik in die zin ook dat ik altijd het zekere voor het onzekere wilde nemen en uiteraard het beste voor haar maar deze situatie heeft mijn neus de hele andere kant op laten doen staan, dit kan echt niet het beste zijn voor haar!! en eigenlijk wil ik de BMR vaccinatie gewoon overslaan... geen zooi meer in mijn gezonde kind. Wat zijn jullie ervaringen met de bijwerkingen van de vaccinaties? </p><p> </p><p>liefs een bezorgde mama </p>