Verdere vaccinatie twijfels

Ongevaccineerde kinderen kunnen ziek worden omdat ze niet gevaccineerd zijn, niet omdat andere kinderen wél gevaccineerd zijn. Blijf goede bronnen zoeken en baseer daar je keus op, maar ga niet af op wat er geroepen wordt door iemand op internet (waaronder dan ook hetgeen ik zeg natuurlijk, anders zou het hypocriet zijn). Heel veel sterkte en hopelijk voelt je kindje zich weer goed!
 
Nou nou. Ziet hier uw bewijs is niet echt wetenschappelijk he, met N=1. Dat uw nichtje is gevaccineerd en wel af en toe verkouden is en eczeem heeft, wil natuurlijk totaal niet zeggen dat dit van de vaccinatie komt. Ook niet omdat uw eigen spruit nergens last van heeft.. hier zijn wel wat meer bewijzen en argumenten voor nodig.
Hoe dan ook, pro of anti vacc: enorm schrikken als je je kleintje zo meemaakt als TO! Hoop oprecht dat alles goed is gekomen, zie dat het al een wat ouder topic is. Over de andere vaccinaties: laat je door verschillende partijen informeren, en maak je eigen beslissing op basis van feiten. Niet op meningen
 
Nogmaals ze is niet af en toe verkouden. Ze heeft IEDERE DAG EEN LOOPNEUS, allergieen, kan niet alles eten en is ontzettend vaak ziek. Doe je onderzoek naar wat er in zon spuit zit het gaat hier om je kind, en laat dit niet zomaar aan iemand anders over. Je kunt toch wel andere bronnen opzoeken dan het RIVM. Koop het boek doorgeprikt, kijk op kritisch prikken..enz enz genoeg voorbeelden van ouders.
 
De farmaceutische industrie verdient haar geld aan vaccinaties en diezelfde farmaceutische industrie verdient ook haar geld aan zieke mensen. Denk eens na! 
 
 
de farmaceutische industrie zal meer verdienen aan kinderen die ziek worden door een kinderziekten dan van  de vaccinatie zelf ?‍♀️.
al deze webistes waar zogenaamde  onderzoeken op staan laten je lezen wat je wil lezen.
je krijgt zeg maar antwoord op wat je zoekt. 
als ik intoets of de wereld plat is krijg ik genoeg "bewijs "dat dit inderdaad zo is.
 
heb vertrouwen in de medici die zo lang en veel hebben geleerd. Ik vertel toch ook niet aan de monteur van de garage hoe hij mijn auto moet maken 
 
 
[quote quote=10346337]Ik vind het werkelijk verschrikkelijk dat je totaal niet serieus wordt genomen. Geen enkel tegengeluid. Ik lees alleen “beter dit dan de ziekte krijgen” wauw wat een domme moeders. Weten jullie wel wat er in zo’n spuit zit???? Alleen al aluminium is zeer schadelijk voor zo’n klein mensje. Op het consultatie bureau zeggen ze, ja maar dat is maar zo weinig..Nee je kunt zelfs van een bijen steek doodgaan ook dat is maar heel weinig. Steeds meer wordt door wetenschappelijk onderzoek bevestigd dat aluminium een neurotoxisch gif is, dat zich stapelt in het lichaam. Negatieve bijwerkingen kunnen direct of pas na lange tijd duidelijk worden.
Prof. Exley, Hoogleraar Keele University in Groot-Brittannië, die intussen meer dan 150 wetenschappelijke publicaties op zijn naam heeft staan over aluminium, heeft gedurende de afgelopen 30 jaar wetenschappelijk onderzoek gedaan over aluminium. Hij acht het nu bewezen dat er een relatie is tussen aluminium in vaccins en Alzheimer, ALS, MS en ASS.
 
Ik heb een nichtje, zij is 2 maanden ouder dan mijn eigen spruit. Zij krijgt wel alle vaccinaties, en wat een verschil. Ze heeft heel veel allergieen. Kan niet alles eten. Eczeem over haar hele lichaam, en werkelijk altijd verkouden, altijd een snotneus. En dan die van mij, nog nooit ziek geweest, kan alles eten en blaakt van de energie. U ziet hier uw bewijs.
Ik raad je oprecht aan om je kleintje te laten ontstoren van de vaccinaties. Alleen op die manier zal het gif langzaam verdwijnen en wordt je kleintje weer de oude.
 
[/quote]
Wat een onzin, je kunt dit niet baseren op 1 persoon. Mijn neefjes zijn niet gevaccineerd en zijn om de haverklap ziek. Ik ga nu toch niet bewijzen dat dit komt omdat ze niet zijn gevaccineerd? Dat slaat nergens op!
 
En vergis je niet, ook de onderzoekers die negatieve effecten van vaccinaties vinden hebben hier belang bij. Bijvoorbeeld het ontstoren van vaccinatieschade. Deze onderzoekers zijn dus echt niet zo onafhankelijk als het lijkt. 
 
Allergieen en eczeem komen echt niet alleen van een vaccin. 9 van de 10x is eczeem erfelijk en allergieën komen ook voor doordat je eczeem hebt. De dochter van m'n nichtje is ook heel vaak verkouden of ziek, maar dat was ze voor de vaccinaties al. Beide ouders zijn allergisch dus grote kans dat zij dat ook heeft. Zo kun je alles wel wijten aan een vaccinatie. 
Mijn zoontje heeft eczeem (erfelijk heeft papa vroeger ook gehad) is verkouden als hij bij de opvang is geweest (was al voor de vaccinaties) en kan tot nu toe alles eten.
Ik ga niet oordelen over of je wel of niet vaccineert, ieder z'n keuze, maar om nou meteen te zeggen dat dat daar vandaan komt..
 
Terug
Bovenaan