[quote quote=10346337]Ik vind het werkelijk verschrikkelijk dat je totaal niet serieus wordt genomen. Geen enkel tegengeluid. Ik lees alleen “beter dit dan de ziekte krijgen” wauw wat een domme moeders. Weten jullie wel wat er in zo’n spuit zit???? Alleen al aluminium is zeer schadelijk voor zo’n klein mensje. Op het consultatie bureau zeggen ze, ja maar dat is maar zo weinig..Nee je kunt zelfs van een bijen steek doodgaan ook dat is maar heel weinig. Steeds meer wordt door wetenschappelijk onderzoek bevestigd dat aluminium een neurotoxisch gif is, dat zich stapelt in het lichaam. Negatieve bijwerkingen kunnen direct of pas na lange tijd duidelijk worden.
Prof. Exley, Hoogleraar Keele University in Groot-Brittannië, die intussen meer dan 150 wetenschappelijke publicaties op zijn naam heeft staan over aluminium, heeft gedurende de afgelopen 30 jaar wetenschappelijk onderzoek gedaan over aluminium. Hij acht het nu bewezen dat er een relatie is tussen aluminium in vaccins en Alzheimer, ALS, MS en ASS.
Ik heb een nichtje, zij is 2 maanden ouder dan mijn eigen spruit. Zij krijgt wel alle vaccinaties, en wat een verschil. Ze heeft heel veel allergieen. Kan niet alles eten. Eczeem over haar hele lichaam, en werkelijk altijd verkouden, altijd een snotneus. En dan die van mij, nog nooit ziek geweest, kan alles eten en blaakt van de energie. U ziet hier uw bewijs.
Ik raad je oprecht aan om je kleintje te laten ontstoren van de vaccinaties. Alleen op die manier zal het gif langzaam verdwijnen en wordt je kleintje weer de oude.
[/quote]
Wat een onzin, je kunt dit niet baseren op 1 persoon. Mijn neefjes zijn niet gevaccineerd en zijn om de haverklap ziek. Ik ga nu toch niet bewijzen dat dit komt omdat ze niet zijn gevaccineerd? Dat slaat nergens op!