Verdere vaccinatie twijfels

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/vijf-horrorverhalen-over-vaccins-tegen-het-licht-en-ontkracht~bcdcfaef/?referer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F
 
Dit artikel zegt voor mij genoeg. Bang praterij.  Het is niet voor niks dat stichtingvaccin vrij is opgenomen in de website voor kwakzalverij 
 
 
 
Mijn man doet geen onderzoek naar farmaceuten, maar doet onderzoek voor ze. Jij zet farmaceuten en wetenschappers in een slecht daglicht wanneer iets publiceren wat jou niet aanstaat en doet overkomen alsof het op geld beluste wolven zijn. Dat is gewoon niet waar. Daar kom ik voor op. 
En het is niet naïef om te denken dat je ieder artikel kan inzien. Ze staan tenslotte gewoon op pubmed. En nee, hij heeft niet alle antwoorden. Dat hebben wetenschappers niet, die hebben vragen. 
Maar jij doet exact hetzelfde als wat je anderen verwijdt. Je pikt dingen eruit die in jouw straatje passen. Je meent de wijsheid in pacht te hebben. Je doet fel en maakt bang. Dat is niet oké. Dat is niet aardig. Zeg niet dat moeders dom zijn als ze hun kind laten vaccineren. 
 
 
Ik heb trouwens het verzoek ingediend om dit topic te verwijderen. Dit gaat nergens heen en wordt steeds lelijker. Laten we het oordeel afwachten van de beheerders. 
 
[quote quote=10347192]Gebruiker 771 Dus hoef me geen zorgen te maken?[/quote]
Geen zorgen alsjeblieft!! Lees je goed in (beide kanten) en maak je eigen keuzes. Maar laat je alsjeblieft niet bang praten.  
 
Gebruiker 159
Waarom goedkeuring vragen aan deze persoon, je kunt toch zelf onderzoeken? Tuurlijk is het makkelijk om gerustgesteld te worden maar je eigen onderzoek doen lijkt me het beste. Ik heb dat ook gedaan. Het is je kind waarin ze iets spuiten ik heb er werkelijk alle energie ingestoken om onderzoek te doen, ik raad je aan dit ook te doen..blijf je bij je besluit dan is dat ook prima maar dan heb je wel voor jezelf onderzoek gedaan. Kijk eens op vereniging kritisch prikken. 
 
Precies wat jeska1987 zegt. Ik ben net zo min deskundig op het gebied van vaccinaties als de rest van de dames hier. Ik vertrouw op de medische wetenschap en laat mijn kinderen vaccineren, zonder twijfel. Maar trek je eigen conclusies. Neem alleen geen beslissingen uit angst is mijn advies. Baseer je beslissing ook niet op een verhitte forumdiscussie met een hoop (ik hoopte dat ik het woord nooit zou gebruiken) geroeptoeter.
 
[quote quote=10347203]Precies wat jeska1987 zegt. Ik ben net zo min deskundig op het gebied van vaccinaties als de rest van de dames hier. Ik vertrouw op de medische wetenschap en laat mijn kinderen vaccineren, zonder twijfel. Maar trek je eigen conclusies. Neem alleen geen beslissingen uit angst is mijn advies. Baseer je beslissing ook niet op een verhitte forumdiscussie met een hoop (ik hoopte dat ik het woord nooit zou gebruiken) geroeptoeter.[/quote]
Precies dit!!
 
Terug
Bovenaan