Verdere vaccinatie twijfels

Omdat je het moeilijk vind om goed te lezen, hier even de tekst die ik in mijn andere reactie plaatste.
Prof. Exley, Hoogleraar Keele University in Groot-Brittannië, die intussen meer dan 150 wetenschappelijke publicaties op zijn naam heeft staan over aluminium, heeft gedurende de afgelopen 30 jaar wetenschappelijk onderzoek gedaan over aluminium. Hij acht het nu bewezen dat er een relatie is tussen aluminium in vaccins en Alzheimer, ALS, MS en ASS. 
De spuit wordt in de bloedbaan gespoten en komt direct in het zenuwstelsel terecht, hier hoopt het aluminium zich op en zal het lichaam niet meer verlaten, dit kan op latere leeftijd zorgen voor ALS, MS, ASS. Uit testen is gebleken, dat de aluminium niet uitgeplast wordt na een vaccinatie zoals beweerd wordt. Dit is wel het geval met aluminium die we binnenkrijgen via eten.. verder raad ik je voor de 2e keer aan op de website te kijken die ik hierboven al noemde. Genoeg bewijs en wetenschappelijk bewijs te vinden. Je neemt je waarschijnlijk niet eens de moeite om te gaan kijken. 
 
Ik voel me nooit zo geroepen om te reageren op dit soort topics, maar nu ik bovenstaande reactie zie wil ik tóch even iets zeggen: ik weet niet waar je deze "bron" vandaan hebt, maar de spuit wordt sowieso niet in de bloedbaan gespoten - dus daar loopt het al mank met je bron.
Verder heeft ASS (autisme spectrum stoornis) echt niks te maken met aluminium, en is dit ook niet iets dat op latere leeftijd pas 'ontstaat'. Kinderen/mensen met ASS hebben dit al vanaf de geboorte, maar dit valt niet direct op. Ook is dit een aangeboren - en in veel gevallen zit het in de familie en bevat het dus een erfelijke component - disbalans van bepaalde stofjes in de hersenen.
 
Volgens huidige vaccinatieschema meer dan 5x de ‘veilige limiet’
Dit is hoeveel aluminium per vaccinatiemoment wordt ingespoten, waarbij te zien is dat cumulatief in het eerste jaar 2780 mcg !! (met een gecumuleerde ‘veilige limiet’ van 112 mcg). Aluminium wordt geïnjecteerd, wat oploopt tot 4630 mcg bij 12 jaar (‘veilige limiet’ 822 mcg).Rekening houdend met het feit dat aluminium jarenlang in de hersenen kan worden opgeslagen, geeft dit meteen aan dat er een duidelijk risico bestaat voor het ontstaan van chronische hersen- of neurologische ziekten
 
Volgens huidige vaccinatieschema meer dan 5x de ‘veilige limiet’
Dit is hoeveel aluminium per vaccinatiemoment wordt ingespoten, waarbij te zien is dat cumulatief in het eerste jaar 2780 mcg !! (met een gecumuleerde ‘veilige limiet’ van 112 mcg). Aluminium wordt geïnjecteerd, wat oploopt tot 4630 mcg bij 12 jaar (‘veilige limiet’ 822 mcg).Rekening houdend met het feit dat aluminium jarenlang in de hersenen kan worden opgeslagen, geeft dit meteen aan dat er een duidelijk risico bestaat voor het ontstaan van chronische hersen- of neurologische ziekten
 
Verder raad ik jullie aan dit filmpje te kijken van een arts en alles verteld wat er in zo'n spuit zit, van aluminium tot aan dieren DNA. Dit filmpje kun je vinden op vereniging voor krtisch prikken, die er alles aan doen een tegengeluid te geven aan deze corrupte ziekmakende overheid.
 
Volgens huidige vaccinatieschema meer dan 5x de ‘veilige limiet’
Dit is hoeveel aluminium per vaccinatiemoment wordt ingespoten, waarbij te zien is dat cumulatief in het eerste jaar 2780 mcg !! (met een gecumuleerde ‘veilige limiet’ van 112 mcg). Aluminium wordt geïnjecteerd, wat oploopt tot 4630 mcg bij 12 jaar (‘veilige limiet’ 822 mcg).Rekening houdend met het feit dat aluminium jarenlang in de hersenen kan worden opgeslagen, geeft dit meteen aan dat er een duidelijk risico bestaat voor het ontstaan van chronische hersen- of neurologische ziekten
 
Verder raad ik jullie aan dit filmpje te kijken van een arts en alles verteld wat er in zo'n spuit zit, van aluminium tot aan dieren DNA. Dit filmpje kun je vinden op vereniging voor krtisch prikken, die er alles aan doen een tegengeluid te geven aan deze corrupte ziekmakende overheid.
 
Dan hoop ik dat jij het welzijn van je kindje zo voorop hebt staan dat je dit artikel wil lezen, waarin met zeer goede bronvermelding heel veel beweringen van Dr Humphries worden weerlegd: https://medium.com/@visualvaccines/why-dr-suzanne-humphries-an-anti-vaccine-activist-is-lying-to-you-about-measles-ce446d0a7e0f
Mocht "gebruiker" er niks mee doen, dan hoop ik dat anderen het zullen lezen voordat ze zich door een filmpje over laten halen.
 
Er is meer dan een filmpje heb je de tekst gelezen in de reacties wat ik schreef over de hoeveelheid aluminium die overschreden wordt. Heb je ook gelezen wat ik stuurde wat de professor heeft aangetoond met meer dan 150 onderzoeken over aluminium..ik.hoor hier niemamd over. Dit wordt niet genoemd. Wat heb je daarover te zeggen dan, hoe ga je dat ontkrachten??? Of maakt het jou niet uit dat je kind vol met aluminium zit? Altijd maar de dingen eruit pikken maar de bewijzen die ik schrijf wordt niet op gereageerd, ja zo kan ik geen discussie aangaan. 
 
Terug
Bovenaan