Verdikt baarmoederslijmvlies (pcos)

Dankjewel voor je reactie en uitleg. Heel duidelijk zo, m'n gynaecoloog had dit niet uitgelegd inderdaad. Het is maar afwachten wanneer ik ongesteld wordt. Heb sinds vandaag lage rugpijn aan een kant. Aangezien mijn test ook negatief was denk ik ook dat het niet raak is.

Mijn fertiliteitsarts heeft mij vandaag gebeld nadat ik haar de uitslag van de test hebt gemaild en ik moet vrijdag voor een echo komen. Ze wilde dat ik zo snel mogelijk langs kom voor een echo maar ik moet morgen op kantoor werken, dus wordt het vrijdagochtend. Ik laat het nog weten. 

Terug van het ziekenhuis. Op de echo geen zwangerschap te zien. Wel is te zien dat ik een eisprong heb gehad. Alleen wist de arts niet wanneer. Het kan gister zijn of 2 weken geleden,  maar als het 2 weken geleden is zou ik nu al ongesteld moeten zijn. Ze zei dat ik binnen nu en 2 weken me menstruatie kan verwachten en anders weer een test doen. Ik had afgelopen zondag wel wat heftige steken in me onderbuik. Ze bleven wel een halfuur lang. Ik dach dat ik toen ongesteld zou worden, maar tot nu toe helemaal niets. Misschien was dat mijn eisprong?
Ik wacht de 2 weken maar af, anders doe ik weer een test. Voor nu zet ik dit alles even van me af. Te veel nadenken en stressen. 
Hoe is het met jou? 

Ah dat wachten duurt zo lang, nou maar hopen op een positieve test! Ik heb sinds 2 dagen enorme lage rugpijn, af en toe ook wat gerommel in mijn buik alsof ik ongesteld moet worden, Ik weet het ook niet meer.. Ik moet uiterlijk volgende week bellen en weer testen, dus dat wordt afwachten. Aan de andere kant hoop ik dat ik zsm ongesteld wordt dan kan ik weer verder heb geen zin in een hele lange cyclus weer

Succes voor jullie beide, hopelijk krijgen jullie snel duidelijkheid! En ik duim dat dat door een positieve test zal zijn!

Terug
Bovenaan