Verdikt baarmoederslijmvlies (pcos)

Hoi Waterlelie,
Hoe is het? Heb je al zekerheid gehad. Ik ben nog steeds niet OG geworden, maar ik heb ook geen test meer gedaan. Ik wacht op het weekend. Als ik het van het weekend niet ben geworden dan die ik een test. Ik heb wel nog steeds gespannen en pijnlijke borsten en de afgelopen tijd wel af en toe wat buikpijn en steekjes in mijn buik. 

Hoi hoi,

Ik heb weer getest en wederom negatief. Ik zou eigenlijk niet de gynaecoloog moeten bellen waarschijnlijk krijg ik dan een kuur voor het opwekken. Opzich is dit ook goed want ik las op internet dat door pcos baarmoederslijmvlies steeds dikker kan worden en als je dan een keer goed ongesteld word, dan is het ook schoon daar. Mja aan de andere kant zou ik eerst een echo willen om er zeker van te zijn dat er niets zit. Tussendoor heb ik wat onderzoek gedaan en bij pco zouden de volgende dingen kunnen helpen: vrouwenmantel - ftambozenbladthee - clean eten (dus minder suiker en verpakte voeding etc.) - krachttraining - vitamine D - omega vetzuren. Dus ik ga hiermee aan de slag komende maanden.

Hoi Waterlelie,
Vandaag na het eten misselijk geworden.  Net ook na de lunch. Zou het toch kunnen......
Vind het zo spannend. Mijn testen komen morgen binnen. Ik heb wel een clearbleu thuis liggen met indicator, maar durf die niet te doen. 
Nog steeds gespannen en pijnlijke borsten. Regelmatig krampjes en steekjes in mijn buik. 
Ik vind het super spannend om te testen.

Oh wat spannend, ik had vorige week in de nacht ook misselijkheid, kon er niet van slapen, soms kan je lichaam je echt voor de gek houden, maar het zou zo leuk zijn als het een zwangerschap is! Ik vind de action testen heel fijn, ze zijn ook goedkoop, misschien een idee om die te proberen

Terug
Bovenaan