Verdriet is groot maar diagnose is rond

Hoi Mariska,

Nogmaals mijn complimenten dat je/jullie zo snel aan de bel getrokken hebben en zijn gaan vechten voor jullie zoon! Helaas ken ik hele andere verhalen.
Zoveel liefde als bij jullie, petje af!
Hoe zwaar deze diagnose ook is, nu kun je met hulp hem bieden waar hij het meest behoefte aan heeft. Gericht hulp gaan aanbieden zodat ook hij een plekje in deze maatschappij kan krijgen. Een plekje waarin HIJ zich gelukkig voelt omdat je weet wat de diagnose is.
Heel veel sterkte met het verwerken van al je emoties.

Liefs en dikke knuffel

hoi hoi

wat een vervelend nieuws voor jullie maar idd je weet nu wel waar jullie aan toe zijn en jullie ventje word nu van alle kanten geholpen,

doordat ik vroeger heel weinig hechtings waarde had&adhd kwam ik zelf ook als jong kindje op het mkd terecht(al weet ik hier niks meer van) ook kwam ik regelmatig terecht bij dagbehandelingen op een psychiatrishe instelling allerlei therapeuten psychologen alles noem maar helaas een enorm gesleur voor mij en werd er op een gegeven moment echt gek van pfff maar nu weet ik dat het allemaal voor mn eigen ontwikkeling enzo top is gweest al met al

heel veel sterkte

liefss

Hoi Mariska,

Jullie mooie mannetje is en blijft jullie mooie mannetje!

Ik vind het knap hoe jullie de dingen oppakken, ondanks dat dit heel zwaar en moeilijk is, maar jullie gaan voor de toekomst van jullie gezin, top!

Ik werk in de zorg en wij werken in een driehoek kind, ouder en zorgverlener. Het kind staat voorop en zonder de ouder kunnen wij geen goede zorg leveren, we hebben elkaar nodig.

Heel veel sterkte de komende tijd gewenst in de wir war van info. Geniet van de glimlach en heb vertrouwen in de toekomst!

Liefs Lientje

He meid,

Ik heb speciaal nog even ingelogd, want ik moest toch echt even op je verhaal reageren.
Ik kan me voorstellen dat het nu even rauw op je dak komt en dat je het voor jezelf allemaal even moet verwerken. Maar aan de andere kant weet je nu wel wat er met jullie mannetje aan de hand is. Je kunt dus nu ook gericht hulp krijgen en hem op een goede manier gaan benaderen. Niet dat jullie dat laatste niet deden, maar ik denk dat je sommige dingen die hij doet nu gewoon veel beter kunt begrijpen.
En met het PGB kun je weer hulp inkopen, dat is echt super hoor.

Ik wens jullie heel veel sterkte en succes de komende tijd. Neem je rust om het te verwerken en geniet van je kindjes.

Liefs Anne

Hoi Mariska,

Ik kan niet uitleggen hoeveel bewondering ik voor jullie als gezin heb en hoeveel kracht jullie hebben.
Ik wilde jullie heel veel sterkte en (nog meer) kracht toewensen voor de komende verwarrende tijd.
Ik hoop dat er snel plaats is op het MKD voor Zifjon en dat hij goed en snel ingesteld kan worden op medicatie.

We zijn er hier altijd voor je als je je verhaal kwijt moet.

Liefs en dikke digitale knuffels Monica

Terug
Bovenaan