Verdrietig...

Hoi Esmé,

Jeetje wat een nieuws zeg!!

Hoe gaat het nu met hem? En met jou!

Heel veel sterkte hoor, en je weet het, wij zijn er voor je!!

X Marieke en Lyanne

wat schrikken zeg!
wat kunnen er ineens nare dingen gebeuren,ik kan me voorstellen dta je er de hele dag mee bezig bent.
sterkte.gr piewie,mv Mila

Hoi mama's,

Bedankt voor jullie reacties..

Vanmorgen toen ik op mijn werk kwam kreeg ik te horen dat mijn collega  aan zijn hoofd was geopereerd. Tijdens deze operatie zagen ze dat zijn hersen zwaar waren aangetast en voor een deel al was afgestorven. Ze hebben dus zonder iets te doen de operatie beeindigd en hem naar de IC gebracht.. Het ging dus alles behalve goed met hem en had nog maar heel even te leven.

Ik ben dus meteen met nog twee collega's naar het ziekenhuis van Maastricht gereden en troffen daar zijn familie en vrienden. Hij lag op bed, in coma,  aan de apparatuur  en infusen. Zijn hoofd was bovenop verbonden met verband..

Toen we er waren hebben we afscheid van hem genomen..
De "stekker" werd er uit gehaald en daar stonden we dan, tussen zijn familie en vrienden,..aan het voeteinde van het ziekenhuisbed met daarop je collega/maatje die je ziet sterven.. De monitoren lieten zijn hartslag zien die steeds minder werd en uiteindelijk in vreselijke vlakke strepen veranderden...

Hij overleed vanmiddag om 12:15 uur..

Ondanks dat ik er met mijn neus bovenop stond is en blijft het zo onwerkelijk..
Ik ben blij dat ik er er bij mocht zijn..

* Dag jongen.. Goede reis..
   Ik zal je heel erg missen!!

Esmé mv Kay

Getverderrie zeg hé, das heftig.
Heb je inmiddels al iets gehoord?
Hopen dat het goed zal komen

Pauline

Jedum Esmé!
Poef hé wat een gemene wereld bestaat er toch.
Fijn dat je er bij mocht, en nog kon, zijn.

Heel veel sterkte en je weet het schrijf het hier maar lekker van je af.
Je mag me ook mailen, smsen of bellen natuurlijk!!

Pauline

Hoi Esmé,

Wat zal dat inderdaad onwerkelijk zijn zeg.
Niet te geloven zeg, dan nog zo jong,
Ik wil je heel veel sterkte wensen.
Wat zal dat nog raar zijn dan, nooit geen ene
dienst meer met hem "draaien".
Het beste.
Ik hoop dat je het een plekje kunt geven.
\
Liefs Corine

Esmé, wat fijn dat je nog even bij je collega/maatje aanwezig kon zijn. En weet je het is heel bijzonder dat jullie bij de laatste momenten aanwezig waren. Dit is ook een heel mooi en goed moment voor de nabestaanden om te weten dat hun zoon/vriend door zijn collegea als bijzonder/belangrijk mens gewaardeerd werd/word.

Het is nooit mooi en makkelijk om iemand te verliezen. Ik hoop dat je troost vind in de dingen die jij doet en vooral dat je geniet van wat je hebt... Dit is zo belangrijk.
Als je het even te moeilijk hebt mag je ons altijd in de arm nemen, daar zijn wij voor.....

Een hele dikke knuffel en een grote arm om je heen, ik denk aan je in deze dagen.....

Jolanda

Jeetje Esmee dit is nogal wat..heftig hoor!
En idd zo jong, het is idd vaak zo oneerlijk in deze wereld, kon je er maar wat aan doen!!
Wel heel fijn dat je nog afscheid van hem heb kunnen nemen. Kan je het juist beter een plekje geven met de tijd.

Ik wens je heel veel sterkte toe met dit verlies!!!

Heel veel liefs jen

Terug
Bovenaan