Verdrietig

@ Joyce gefeliciteerd - geniet er maar van

De gynacologen van ons ziekenhuis gaan op bijscholing dus hebben er deze week maar weinig dienst. Het spreekuur zit dan ook helemaal vol. Mijn verloskundige probeert deze week nog afspraak te maken (intake) - wie weet vallen er nog afspraken uit (bv als vrouwen ondertussen bevallen zijn)
Anders ben ik ws pas maandag aan de beurt en de curetage zelf is dan ook nog 4- 6 dagen later.
pffff het duurt me wel lang hoor.

Imawu: dat is wel een enorme tegenvaller! Kan dus nog wel even duren, maar hopelijk kun je ergens tussendoor want ik weet hoe slopend dat wachten is! Heb je enig idee dat het vanzelf gaat afkomen of weinig hoop?

Ja ik ga maandagmiddag voor curettage.
ziet er niet uit dat het vanzelf gaat komen. Toen ik dacht dat ik zwanger was wel aantal keren stekende buikpijn gehad.
Ik heb het idee dat mijn lijf wel poging heeft gedaan om het af te breken maar dat het niet gelukt is.

Aan de ene kant fijn dat het duidleijk is, onderkere periode is erg vervelend. Aan de andere kant - komt het nu wel erg dichtbij - spannend.

mijn man komt morgen terug van skivakantie en neemt maandag en misschien ook dinsdag vrij. kijk ik ook naar uit.

Imawu,

Sterkte maandag en fijn dat je man er dan ook is. Na maandag zal je aan 1 kant opgelucht zijn en kan je het gaan verwerken. het is inderdaad allemaal een beetje dubbel.

Echt heel veel sterkte.

Dag dames,
Toch geen curretage vanmiddag. Gisteren is de miskraam spontaan op gang gekomen; niet leuk wel fijn dat verwerkingsproces nu kan beginnen.
Het is net een minibevalling pfff
Wel prettig dat ik nu niet onder narcose hoef.

Terug
Bovenaan