Verdwenen kwaaltjes...

Hoi allemaal!

Het is weer even geleden dat ook ik een berichtje heb achtergelaten.
Ik lees mee op de achtergrond en leef met jullie mee!

Nu heb ik eindelijk ook een echo voor de 30ste, (hoeraaaa!), maar ik begin me toch zorgen te maken.

Sinds ruim 1 week heb ik totaal geen last meer van zwangerschapskwaaltjes.
Ik ben toch wel erg zenuwachtig voor die echo, want stel dat het niet goed zit?
Ik   lees al van die verdrietige berichtjes hier...   De tranen schieten me dan echt in de ogen, omdat ik me zo kan inleven (voor zover dat kan natuurlijk).

Ik zou graag jullie reacties horen, moet ik me toch wat zorgen maken? Kent iemand dit ook?

Liefs Patricia (9 weken, 3 dgn)

Volgens mij is het wel normaal hoor dat de kwaaltjes op een gegeven moment afnemen. Je lichaam raakt ook gewend aan de hormonen hè!

Probeer positief te blijven meis, ook al is dat soms wel lastig!

hoi hoi

ik had dat ook hoor....Opeens helemaal klachtvrij..en superveel energie! Had echt het idee dat ik niet meer zwanger was...
Dus houd de moed erin...want waarschijnlijk zit het allemaal goed..en wen je gewoon aan het zwanger zijn...
OJa ..toen ik de positieve echo had gehad, was ik meteen weer misselijk....hahahaha...is ook psychisch dus....hahaha....

doeidoeiiii

Hoi meiden!  

Bedankt voor jullie reacties!
Ik had er nog niet zo bij stil gestaan dat je lichaam inderdaad kan gaan wennen aan de hormonen enzo.
Toch gek he, als je klachten hebt, is het niet goed, en als je geen klachten hebt, dan is het ook niet goed, zuuucht! Vrouwen...hihi!
Maar ik houdt goede moed en wacht (heel ongeduldig) af tot de echo.  
Ondanks dat het me zo onzeker maakt.  

Liefs Patricia X

Dag Patricia,

Fijn te lezen dat de kwalen bij jou ook weg zijn.
Bij mijn eerste kindje had ik helemaal geen last van kwaaltjes. Wat leidde tot onzekerheid, want: ben ik wel echt zwanger. De 1e echo bewees dat het echt zo was.
Nu ben ik 10 of 11 weken zwanger. Ben 4 weken kotsmisselijk geweest en moe en sinds eind vorige week heb ik nergens meer last van. Gewoon eng zo goed als ik me voel. Doe 's morgens voordat ik de deur uitga zelfs nog wat dingen in het huishouden, zoveel energie heb ik (ben 's avonds om 10 uur wel uitgeteld hoor). Maar echt zeker van mn zaak ben ik (weer) niet.
Maandag gelukkig eindelijk mn eerste echo. Hopelijk is alles goed en kom ik te weten hoe ver ik eigenlijk ben.
Succes met wachten op je echo. Laat je nog even weten of alles goed is?
Groeten, Dee

Hoi Dee,

Het is wat he die onzekerheid. Gek wordt je ervan! Ook ik had bij mijn eerste zwangerschap geen kwaaltjes. En heb me toen ook nooit druk gemaakt.

Met deze zwangerschap had ik echt last van misselijk zijn, vermoeidheid, steeds honger en als ik dan wat at, meteen bomvol gevoel, last van borsten en noem maar op... Het is allemaal weg. En dan ga je je dus druk maken!

Ik begrijp dat jij ook geen klachten meer hebt. Het maakt je zo onzeker, vindt je niet? En zo jammer dat er zo lang gewacht moet worden op een echo. Voor de psychische (hihi) rust zou het een stuk beter zijn hoor!

Je hebt aanstaande maandag je 1ste echo he? Spannend hoor! Hopelijk is alles goed! Laat je nog een berichtje achter hoe het gegaan is dan?
Ben zelf  aanstaande dinsdag aan de beurt en zal laten weten hoe het gegaan is.

Enne, fijn hoor om op dit forum je ei te delen!

Groetjes Patricia  (vandaag 10e wkn)

Hoi Patricia

Ik herken het ook wel een beetje ik heb nog wel steeds een hongergevoel
maar ik ben niet zo moe meer, Ik heb volgende week woensdag mijn 1e echo dus heel spannend allemaal.
Geniet van je zwangerschap.

Liefs Iris

Hallo Patricia

Het is heel herkenbaar. Ik ben nu 11 weken en 2 dagen zwanger, ik merk ook niet (meer) dat ik zwanger ben.

Heb een echo gehad toen was ik 7 weken en het hartje klopte goed.
Vanaf week 6 was ik heel erg misselijk, hoefde net niet over te geven, die misselijkheid is nu ook weg. In principe gelukkig, aan de andere kant toch vreemd dat je niet merkt dat je zwanger bent.

Ik blijf het positief zien en geniet ervan.

Veel succes en geniet ook van je zwangerschap.

Terug
Bovenaan