Verdwenen kwaaltjes...

Ik ben één week heel misselijk geweest. De 7e week geloof ik. Niet overgeven ofzo, maar van opstaan tot slapengaan zo'n weeig gevoel in m'n maag. Niets hielp. Dat kende ik helemaal niet van de zwangerschap van m'n dochter. Daarna nam het gelukkig af. Nog wel misselijk, maar nu met vlagen, niet meer hele dag door.

Inmiddels zit ik op 12 weken en bij mij zijn de kwaaltjes ook zo'n beetje weg nu. Niet meer misselijk. Heb nog niet overal zin in qua eten/drinken, maar voel me wel weer beter.
Heb met 9 weken een goede echo gehad en mag vanmiddag voor een 2e echo. Ga er echt van uit dat het goed is, maar na m'n miskraam blijft de angst dat het mis gaat er toch nog een beetje inzitten. Hoop dat ik die na een goede echo straks kwijt raak, wil gewoon blij zijn en genieten en me niet meer zo'n zorgen maken...

Heb toch 1 kwaal gekregen (waar ik niet zo heel blij mee ben): verstopping!
Door het wegblijven van de kwalen als misselijkheid, honger, zere borsten e.d. werd ik onzeker. Toen begon de buikpijn. Dus ik zat mezelf al gek te maken: het is vast niet goed.
Vanmorgen heb ik mijn urine laten controleren (vk stelde dat voor: misschien had ik een blaasontsteking). Bel ik met de dokter voor de uitslag, zegt ze: we vermoeden dat het aan je darmen ligt. Grrr. Toen besefte ik me inderdaad dat ik al een paar dagen niet had gepoept. En nog niet.
Ik heb hier mn vorige zwangerschap zo'n last van gehad (en daarna ook nog). Echt balen dat het nu weer zo is.
Maar het geeft me wel geruststelling: maandag echo en het zal vast wel goed zijn, want de buikpijn staat los van het groeiende vruchtje. Duimen maar. Nog 3 nachtjes slapen.
Wat duren die 12 weken (eigenlijk 6) toch lang. Zucht.
Zal maandag wel laten weten hoever ik echt ben en of alles goed is gegaan. Ga dan echt de hele wereld bellen/mailen e.d.
(zie er wel tegenop het mn baas te vertellen: ben net 4 weken geleden begonnen)

Fijn weekend!
Meiden zonder kwalen: geniet ervan.
Meiden met kwalen: nog even volhouden.
Doei! Dee

hi allemaal!

Nou, vanmorgen mn echo gehad en alles was goed!
Ben zelfs verder dan ik dacht, namelijk 12+3 wk. Heerlijk.
Half april hopen we ons 2e kindjes vast te mogen houden.

Nu maar es nadenken waar we dit nieuwe kindje en al onze spullen moeten herbergen. We wonen groot genoeg, maar benutten de ruimte blijkbaar niet optimaal. Zucht.

Oh, ik ben helemaal in euforiestemming!

Groetjes, Dee

Hoi Dee,

Gefeliciteerd! Super! En zelfs verder dan je dacht!
Geniet ervan!

Morgen vroeg mag ik, best wel nerveus hoor!
En hoe gaat het met je ene kwaal, is het al minder?
Geloof dat ik er nu ook wat last van heb..
Geniet er lekker van, en gelukkig heb je je voor niks druk gemaakt!

Groetjes Patricia (10+6)

Hoi dames!

Hoeraaaa!!!!!!!
De echo van vanochtend was GOED!
Ik ben zelfs 8 dgn verder dan gedacht, nu 12 wkn! en 14 april uitgerekend.

Er is echt een last van mijn schouders gevallen want ooo, wat heb ook ik me druk gemaakt of alles nog wel goed zou zijn ivm verdewenen kwaaltjes. Moest ook echt even een flinke traan van opluchting wegpinken.

Ik ben zo blij nu en iedereen mag het nu weten!
Een broertje of zusje voor ons dochtertje!
Hoeraaaaa!!!!!!

Wou dit toch even met jullie delen hoor!

Liefs Patricia (12+0)

Dag Patricia,

van harte gefeliciteerd met je goede echo!
Fijn hoor.
(zat je ook van oor tot oor te stralen op de weg naar huis, hihi, ik wel: iedereen mag het nu immers weten)

We zijn bijna gelijk: ik ben 12 april uitgerekend.
Hoe oud is jouw dochtertje nu?
Die van ons is 10 maanden.

Geniet maar lekker van het goede nieuws en van hopelijk een goede zwangerschap.

Liefs, Dee

Hoi Dee! (en andere meiden!),

Fijn he dat alles goed is! Ik vind het nog zo onwerkelijk.
Maar de echo is toch echt het bewijs van een zwangerschap!
Heer-lijk.
Ons dochtertje is nu 21 maanden. Ze denkt nu dat iedereen een baby in de buik heeft, inclusief zijzelf haha!

Ik begin me toch weer wat beroerd te voelen 's ochtends. Maarja, eigenlijk ben ik daar sitiekum wel 'blij' mee. Als ik niks voel, maak ik me toch wat druk. Terwijl ik daar met mijn 1ste zwangerwchap totaal geen last van had (niet drukmaken en geen kwaaltjes). Maar geen zwangerschap is hetzelfde he?!

Ik begrijp alleen niet hoe het kan dat de pc van de verloskundige aangeeft dat de zwangerschap verder is dan je zelf dacht. Ik was op dat moment ook zo blij verrast dat ik vergeten ben om uitleg te vragen. Weet jij dit?

Geniet ze!

Groetjes Patricia

Terug
Bovenaan