Verdwenen kwaaltjes...

Dag Patricia,

Bij mij ging de vk uit van de datum van mn laatste menstruatie. Nu wist ik ongeveer wel wanneer man en ik sex hadden gehad. Ik meende dus zeker te weten dat haar datum niet klopte. En ging dus uit van een later moment.
Blijkbaar was ik toch een keer vergeten ;)
In elk geval: who cares wanneer het komt?

Tegen de omgeving zeg ik wel dat ik pas eind april ben uitgerekend. Vorige keer werd ik steeds lastig gevallen met vragen als 'ben je nou nog zwanger' en 'hoeveel loop je nu al over'. Terwijl ons meisje slechts 4 dagen over tijd kwam.
Indekken noem ik dat.

Mijn lijf is nu ook meer zwanger dan bij de eerste hoor. Voel veel meer dan toen. Toen had ik ook geen last, pas op het laatst. Probeer de hele dag mn chef al te pakken te krijgen om mn hart te luchten (hij weet het nog niet), maar tot op heden is het nog niet gelukt. Zal blij zijn als ik het gezegd heb.

Fijne dag verder!
Dee

Hoi Dee,

Nog even over die uitgerekende datum:

Als ik uitga van 16 juli, kom ik uit op 22 april terwijl de vk er 14 april van maakt?!

Ik weet precies wanneer mijn eisprong was en wanneer we hebben "geklust" . En toch vind ik het raar. Heeft vast te maken met innesteling enzo. Maar 8 dagen voor de eisprong een innesteling, dat kan natuurlijk nooit! Vandaar dat ik het toch graag wil weten hihi!
Maar: het maakt in feite ook niet uit natuurlijk. De feestvreugde wordt er niet minder om hahaha!

Wel is het zo dat ons dochtertje 17 dagen te vroeg geboren is.
Nu denk ik, misschien was ze wel op tijd geboren!
De vk heeft destijds niet die echo apparatuur gebruikt om alles zo nauwkeurig te berekenen als nu bij deze zwangerschap.
Bij het volgende bezoek zal ik het me eens haarfijn laten uitleggen.
Wordt vervolgd!

Heb je trouwens je chef al kunnen inlichten?

Groetjes Patricia!

Terug
Bovenaan