Verjaardag/sinterklaas/kerst....

Hallo,

Hier was ik ook al mee bezig geweest. Omdat ik weet dat ik straks weer de vragen kkrijg wat Stijn moet hebben voor zijn verjaardag en sinterklaas heb ik het hele jaar al alles opgeschreven waarvan ik dacht dat wil hij vast graag hebben.

Wij vieren zijn verjaardag klein, alleen met mijn ouders,  de broer van mijn man en zijn gezin en mijn broertje en 4 vriendinnen van mij. Mijn schoonouders zouden er normaal ook zijn, maar mijn schoonmoeder is net geopereerd en kan niet komen, dus we gaan na de verjaardag van Stijn daar nog naar toe om het ook nog een beetje te vieren. Eigenlij wilden wij het alleen  bij familie houden, maar  mijn vriendinnen hebben eigenlijk zichzelf uitgenodigd. Wij willen in elk geval aangeven dat het leerzaam moet zijn. Ik  wil straks gaan knutselen met stijn, dus   wil ik  bijvoorbeeld  dikke kleurpotloden en klei vragen.  

Normaal vieren wij Sinterklaas met mijn ouders en ook nog een keer met mijn schoonouders. Dit jaar wordt het iets anders, omdat mijn schoonmoeder nog niet mobiel is met sinterklaas vieren we het bij hun met kerst. Voor STijn maakt het toch nog niet uit, hij vindt het papier eigenlijk veel leuker. Ik hoop veel boekjes en kindercd's te krijgen  volgens mij heeft hij daar meer aan dan al dat speelgoed.

Misschien heel raar, maar ik hoor altijd van andere dat hun kindjes zoveel speelgoed hebben, Stijn heeft ook genoeg hoor, maar he tis niet dat hij er in om komt, twee kleine bakken maar. Toen hij geboren werd heeft hij veel knuffels en kleren gekregen, maar eigenlijk niemand had speelgoed mee genomen. Dus ik vind het niet zo erg als hij wat krijgt.

Carina

lastig he?! wij hebben met Tibo zijn verjaardag (20-10) 2 cadeautjes gegeven en met sinterklaas en kerst krijgt hij nog een kleinigheidje. je kunt wel bezig blijven met geven. op den duur hebben ze zoveel speelgoed dat ze er niet eens meer naar om kijken. wij hebben al wat speelgoed apart gezet en wisselen dat zo af en toe om, dan blijft het nog leuk he?!

mama van tibo

Terug
Bovenaan