verjaardagscadeautjes?

Ik zag de lijst alweer voorbij komen met de verjaardagsdata
En een logisch gevolg hierop is natuurlijk......Wat gaan we geven en wat geven we eraan uit?
Zelf ben ik er nog niet echt over uit voor onszelf.Ik zorg altijd dat de kinderen cadeautjes krijgen van mijn schoonfamilie,want die geven anders geld en daar vind ik de kinderen nog te jong voor.Dus veel te bedenken!
Wij geven zelf de kinderen ongeveer 50 euro,maar als er iets nodig is (bv een fiets) dan gaat het bedrag aanzienlijk omhoog.
Ik ben benieuwd naar de antwoorden!

Groetjes Jessica

Hoi hoi,

een heel interessant onderwerp. Wij zitten namelijk nog in dubio wat we moeten kopen voor Dylano.
Zitten te denken aan een driewieler of een V-smile (computertje)

Iemand ervaring met een V-smile????

Wij geven ook iets van €50,- uit.

Liefs Deb.

Ik zat te denken aan ee kindertuinset.
verder niets, einde dit jaar willen we ook zijn kamertje gaan doen dus daar ook even voor sparen haha!!

X Saskia
mv Rik 20 mnd

Ook wij zitten erg te twijfelen maar we hebben nog het langst van iedereen dus kunnen we mooi tips op doen. We denken aan de Disney tv, of een potje maar dan zo'n stoel met muziekje. Opa en Oma willen erg graag een driewieler geven met duwstang, daar hadden ze het vorig jaar al over dus we gunnen die aan hun. duplo en Little People vragen we aan het bezoek. Maar de Ark van Noach vind ik ook erg leuk. Dus die zou het ook nog kunnen worden. Wij hebben niet een vast bedrag in ons hoofd voor het kado maar willen wel maar 1 kado doen. Vorig jaar heeft ze ook nog zoveel van het bezoek gekregen dat we dit jaar zelf iets minder qua aantal doen.

groetjes Linda

Ik wil een speelhuisje of iets dergelijks voor in de tuin. Maar we moeten even kijken, want als het niet opschiet met werk vinden dan wordt het een kleiner kadootje.
groetjes Maris

ik denk zelf aan een zandbak,zou vorig jaar al maar anouk heeft toen wat anders gehad.
maarre zouden jullie een houten of een plastic zandbak doen.??
3 wieler heeft ze al,ik denk dat ik ook kleertjes  ga vragen aan de opa en oma,s.
voor de rest weet ik het nog niet.

gr petra

Terug
Bovenaan