verjaardagscadeautjes?

Hoi hoi,

Ik denk dat wij voor Sven een echt mooi keukentje kopen. Hij heeft er eentje voor sinterklaas gehad maar die zag er in het krantje mooier uit dan in het echt....
En dus doet hij er niets mee. Maar....... hij vindt koken helemaal geweldig.
Aan de opa's en oma's vragen we denk ik een zandbak of zoiets dergelijks.
Aan het bezoek dan duplo of iets van Little people. Ik probeer ook wel echt iets gerichts te vragen want anders krijg ik weer allemaal dingetjes waar hij niets mee doet zoals vorig jaar...

Groetjes,
Maike

Hoi!

Tara is over ca. 2 maanden jarig en we hebben al een speelgoedkeuken, een driewieler, een mutsje van Baby Born en een emmer met Duploblokken gekocht. Ik wil nog extra ballen voor haar ballenbak kopen, want die gooit ze er vaak uit en haar ballenbak ziet er leger uit dan vorig jaar, haha.

We gaven vorig jaar best veel uit aan veel dingen (o.a. Toby de topbot, baby's eerste laptop van V-tech en kleren) en willen dit jaar minder uitgeven, omdat ze tussendoor ook gewoon soms iets krijgt.
Van mijn ouders zal ze geld krijgen.

Ik denk dat ik voor degenen die op haar feestje zullen komen, op het verlanglijstje o.a. spullen van Baby Born, Duplo en voor haar speelgoedkeukentje zal zetten.

Groetjes,
Shivana

Hoi Maris,

Ja ik weet ook wel dat het bij de Ikea niets kost en als het je smaak is maakt het ook niet uit! Maar wij vinden dit pecifiek setje ook wel weer heel mooi in de woonkamer staan en tja de komende jaren staat het er nog wel....

gr. ilone

pfffff lastig he,
ik koop meestal al dingen zo tussendoor als Bram er aantoe is
en vorig jaar heeft hij al heel veel spulletjes gekregen waar hij nu nog mee kan spelen dus het wordt eel lastig....... ik zat zelf te denken aan een mooie stoere jongenskamer want speelgoed krijgt hij toch al volop  en heb eigenlijks een heel mooi bed met kast gezien maar wel prijzig (maar wel super mooi)

leuk toch?????

liefs ilona

Goed idee!
Wij kopen dingen waar Mette aan toe is ook gewoon tussendoor. Zo heeft ze al een buggy, pop, driewieler, poppenwagentje en een poppenbedje in de wacht gesleept. Toen haar broertje geboren werd heeft ze het poppenwagentje en poppenbedje gekregen en ze doet mama daarmee constant na. Voor haar verjaardag hoeft het niet perse duur. Het gaat toch meer om het uitpakken. Ik vind iets van duplo (bv de supermarkt) of little people altijd goed. Ik ben alvast begonnen met een lijstje op www.gratisverlanglijstje.nl Elke keer als me iets te binnen schiet schrijf ik het erbij en straks als het zover is kan visite daar wat uitzoeken en afstrepen zodat Mette het niet 2 x krijgt. Werkte erg goed bij de kraamvisite van Jens. Mensen vinden het toch moeilijk iets uit te zoeken. Ik heb er dingen op staan als een kliederschort, vingerverf, boeken (met titel) enz. Kortom betaalbare kadootjes passend bij een kinderverjaardag.

lfs ing

Terug
Bovenaan