verjaardagscadeautjes?

Hoi!

Wij twijfelen tussen een houte treinbaan...hout fornuisje, met van dat houten fruit en groente dat je zelf kan snijden. Of een houte loop fiets...
Of een iets van duplo, bijv een trein.
Kortom... we moeten nog even overleggen thuis!

succes!

Hee hoi,

heb eigenlijk nog geen idee! Alice wordt een paar week daarvoor als het goed is ook "grote zus" dus daar krijgt ze dan ook nog wel wat voor. Verder zou ik een speelhuisje buiten wel erg leuk vinden maar die geven we dan al wel eerder.   Ze is pas half augustus jarig en dat vind ik dan zonde, de halve zomer al voorbij.
We zullen wel zien.
Hier trouwens een plastic zandbak in de vorm van kikker met een deksel. ik vind hem ideaal!

Groetjes Alberdien

Hoi,

Misschien gek, maar de kinderen krijgen van ons op hun verjaardag meestal geen hele grote cadeau's. Ik koop door het jaar geregeld iets waar ze dan 'aan toe zijn'. Op de verjaardag krijgen ze dan wel iets om uit te pakken, maar geen grote dingen.
En ik vind het heel leuk om ze iets te geven wat ik/wij zelf gemaakt hebben.

Ik moet zeggen dat ik het voor Bas moeilijker vind dan voor Eva. Er is al ZOVEEL in huis. Voor zijn eerste verjaardag hebben we geld gevraagd en daar het BiBaBad van gekocht. We bedenken nog wel wat voor zijn tweede verjaardag.

Groetjes, Karin

Zit er al ff aan te denken om een tafel en stoeltjes te kopen voor Jennifer d'r 2e verjaardag. Heb een hele leuke gezien maar echt MEGA-duur.. dus twijfel nog enorm...
Weet het merk niet meer, maar volgens mij is het hetzelfde merk als het tafeltje van Marissa (dus linda weet jij het merk?).

Tja en nr. 2 komt natuurlijk in september, dus al genoeg kosten .. Want Jennifer krijgt een hele nieuwe kamer en de babykamer moet ook opnieuw behangen worden etc...

Dus echt twijfelen of we wel een groot cadeau doen hier. Misschien schakelen we wel opa en oma in. Maar we hebben nog ff (Jennifer wordt in juli 2 jaar).

gr. Ilone

Ja dat is hem!!! Wij houden wel van kleuren en deze zijn echt super leuk!!!

Ik had hem gezien bij een tante en ff later zag ik hem ergens bij ons in een kinderwinkel staan.

Thanx

Ik heb werkelijk nog geen idee. Loopfiets en driewieler hebben we al, omdat Eline ons tweede kindje is. Ik heb nog een volle bak met duplo. Veel speelgoed hebben we dus al. Vorig jaar heeft ze al 3 poppen  gekregen. Verder weet ik niet wat haar interesse tegen die tijd is. Vind het lastig hoor!

Wij geven rond de 50 euro uit voor verjaardag van onze kinderen. Vorig jaar ietsjes meer, toen kreeg ze een houten poppenwagen. De oudste krijgt wel geld, want die is aan het sparen voor een computer.

@ Ilone: Lotte heeft van ons twee weken terug een tafeltje en stoeltjes gehad. Gewoon bij Ikea, dat kost bijna niets.

Wij willen Lotte een driewieler en een huisje voor in de tuin geven (samen met opa's en oma's en zo). Een zandbak heeft ze vorig jaar al gehad en daar was ze erg blij mee. Speelgoed geef ik meestal ook zodra ze er aan toe is en niet alleen voor verjaardag.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan