Mijn dochter wordt in december 5 jaar ( 6 december), lastige tijd, kinderen zijn dan toch al behoorlijk verwent door het sinterklaasgebeuren etc.
Maar ben nu al aan het brainstormen voor haar allereerste partijtje.
Het wordt in ieder geval een prinsessenfeest.
De meisjes worden uitgenodigd om in hun mooiste prinsesse-jurk te verschijnen.
Mijn dochter is gek op make-up ( niet zo vreemd, aangezien ik als visagiste veel kinderworkshops make-up verzorg) dus ik laat hen lekker kledderen met make-up. Uiteraard in een aangepaste versie, beetje oogschaduw, rouge, en lipgloss. ( mogen zij na het feestje mee naar huis nemen)
Daarna de haren van de meisjes een beetje opsteken/ invlechten en op de foto met een boa. (foto meegeven na het feestje)
Bij Zeeman heb ik al kralen gekocht, zodat de meisjes (terwijl ik ondertussen bezig ben met haren invlechten/opsteken) een prinsesseketting kunnen maken.
Patatjes en 'n ijsje eten, en het partijtje zal dan weer voorbij zijn.
Maar ben nu al aan het brainstormen voor haar allereerste partijtje.
Het wordt in ieder geval een prinsessenfeest.
De meisjes worden uitgenodigd om in hun mooiste prinsesse-jurk te verschijnen.
Mijn dochter is gek op make-up ( niet zo vreemd, aangezien ik als visagiste veel kinderworkshops make-up verzorg) dus ik laat hen lekker kledderen met make-up. Uiteraard in een aangepaste versie, beetje oogschaduw, rouge, en lipgloss. ( mogen zij na het feestje mee naar huis nemen)
Daarna de haren van de meisjes een beetje opsteken/ invlechten en op de foto met een boa. (foto meegeven na het feestje)
Bij Zeeman heb ik al kralen gekocht, zodat de meisjes (terwijl ik ondertussen bezig ben met haren invlechten/opsteken) een prinsesseketting kunnen maken.
Patatjes en 'n ijsje eten, en het partijtje zal dan weer voorbij zijn.