Verjaardagsperikelen

We zijn niet meer te houden!!!Morgen allemaal naar de Hema, haha. Leuk hè die voorpret. Ik word helemaal aangestoken door jullie verhalen. Nou heb ik zelfs ook al nagedacht, nee meer gemijmerd over zijn eerste echte partijtje. Zie het al helemaal voor me een paar van die kleintjes rond te dartelen in huis. mmm bedenk me gelijk dat dat waarschijnlijk niet het geval is...Waarschijnlijk breken ze de tent af.
Wat moeten we genieten van het moment hè. Beseffen jullie dat ook niet nu we alweer naar de 1 jaar gaan. Het gaat écht hard..
Groetjes Kuif

@anoniememama
hoi wij hebben een bobbycar gekocht, kan hij lekker buiten crossen in de zomer.
ik heb ook al veel wensen klaar, trommel. vingerverf, zwembadje, zwembroekje, regenlaarsjes, en zo nog wat speelgoed, maar als ik zo door de toys r us loop, wordt mijn lijstje wel heel lang, wat is er al veel leuk. ik vind het ideaal dat ze net voor de zomer jarig zijn en lekker veel buitenspeelgoed kunnen krijgen en in december krijgen ze dan lekker binnen speelgoed.  

gr floor  

Ja hallo; mijn kleine ventje is pas 6 maanden, maar als ik deze enthousiaste verhalen lees beginnen bij mij ook allerlei ideeen op te ploppen! Het zou verboden moeten worden... (maar 't is zo leuk!)

Mijn zus heeft voor mijn dochter Lara (nu 2 jaar) voor haar 1e verjaardag een stoffen slinger gemaakt, naar het voorbeeld van deze website: hetleveniseenfeestje.nl
Als je zelf niet zo handig bent, kun je ze hier ook bestellen!

En wij hadden voor haar een t-shirt laten bedrukken met op de voorkant "Ik ben geen baby" en op de achterkant "ik ben al 1". Heeft ze vanaf haar verjaardag een jaar lang kunnen dragen!

Maar voor Mika gaan we ook weer andere leuke ideetjes bedenken hoor! Misschien wel een verjaardagsvlag ipv zo'n persoonlijke slinger... En een t-shirt met andere tekst...

Nou, ik hou me nog een beetje in; blijven jullie maar lekker je ideetjes spuien en geniet van de voorpret!!!

Whahahaha!!!
Ik heb er nog helemaal niet over nagedacht...............ontaarde moeder???

Vind het geestig om te lezen...............jullie steken me wel aan................Maudy is net als Mika pas een half jaar, volgende week pas om precies te zijn!
Maar blijf vooral door spuien van ideetjes! Komen zometeen vast goed van pas!

Nou als we nou flink doorgaan met fantaseren dan kunnen Jacoline en Rimke straks hier een kant en klaar draaiboek vandaan plukken. Nee hoor gekheid, maar vind het zelf wel leuk om te lezen hoe iedereen toch weer andere dingetjes in het hoofd heet.

Een bobbycar is zeker leuk en staat hier ook op het lijstje! Ideaal he dat de 2 'kadofeestdagen' in verschillende seizoenen valt. Ook leuk zomerspul is bijvoorbeeld een meegroeischommel en idd zwembadje met speeltjes.
En voor een regenachtige dag heeft Fisher Price erg leuk Little People speelgoed.

Ooeee.. wauwwie.. Ben dus zeeeeeker niet de einge die al zit te dagdromen over de leukste verjaardag. Onze lieve kleine meid wordt op woe 13 mei 1jaar !!! Hoeraaa...

Voor 2 wk geleden had de Xenos heel mooie slingers in de aanbieding, gewoon valggetjes maar dan met hele mooie print, groter dan normaal en dan van stof. In roze-tinten en in blauwe-tinten.. Heb gelijk 3 ervan meegenomen. Ook heb ik al een begin vh wensenlijstje. Zwembadje, regencape, zandbak, kapstok, en wat ik ook erg leuk vind is zo'n keukentje oid maar is misschein pas met 2 jr ofzo geschikt en is vriendlief ook niet zo van gecharmeerd. Verder idd uitnodigingen met foto versturen en een foto-taart.. Heb het allemaal al in m'n hoofd, nu nog uitvoeren.. hahaha...

Wanneer versturen jullie de uitnodingen?? Hoe lang van te voren??
Wij vieren het idd ook in het weekend, op de dag zelf wat leuks doen, dierentuin, ballorig oid. Ideeen welkom, hihi.

Hoihoi,

Hier ook nog een mama die al een tijdje aan het nadenken over de eerste verjaardag van dochterlief.
Evy is op 16 mei jarig en dit valt op een zaterdag. We zullen het dan ook die dag vieren. 's Morgens heeft Evy eerst zwemles, daarna even slapen en dan laat ik vanaf een uur of 15.00 iedereen komen.
Ik wilde een van deze dagen gaan kijken voor slingers, uitnodigingen e.d. HEMA: Here I come......haha
We zijn deze week begonnen, om de reclamefolders van de Bart Smit enz. uit te pluizen en dingen uit te knippen. Dit geef ik dan aan familie e.d. zodat ze cadeau-suggesties hebben.
We laten een taart maken bij de HEMA met een mooie foto van Evy erop.
Ik heb laatst nog een geneusd bij de andere forums (voorjaar 2008 en gedeelte 2007). Daar staan ook leuke discussies over verjaardagen bij.
Voor de verdere invulling, ga ik nog maar eens verder brainstormen.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Nog even en alle verjaardagspullen zijn uitverkocht bij de Hema... :D

Terug
Bovenaan