Verjaardagsperikelen

Geen last van hier maar wij hebben ook  bijna 5 maanden te gaan voordat wij de eerste verjaardag  kunnen vieren. Een ik heb 2 jaar geleden een surpriseparty voor mijn man geregeld toen hij 40 werd. Het was voor bijna 100 man waarvan  meer  dann 30 vanuit Denemarken en mijn man wist van absoluut niets totdat er SURPRISE werd geroepen. Ik denk dat ik deze uitdaging aan kan.

Succes en ik zal zeker inspiratie vinden hier.

mor74

Hiiiiii gelukkig dat ik Rimke ook hier zag hahhaa Sophia is ook pas 6 mnd en wordt 24 aug 1 jaar. Maar dat weerhoudt mij er niet van al allerlei ideeen te hebben over dé dag hihi Spannend he

Ik heb al een word documentje aangelegd met een aantal dingen die ik hier heb gelezen, idd bedankt voor het draaiboek gna gna

Zelf had ik vorige week op internet zitten zoeken naar verjaardags dingen en ik kwam op de site van my little pony een verjaardags pakket tegen, dus alles van my litttle pony, bordjes, bekertjes etc. Dat ga ik bestellen, ik wil graag een thema feestje...!

Op haar verjaardag zelf zitten we lekker in Spanje maar dan vier ik het klein, maar het echte feest wordt denk ik samen met mijn verjaardag (13 aug)

Gr. Mara

He wat leuk een themafeestje!!! Komt er ook een my little pony plaatje op de taart ?
En de echte verjaardag met mooi weer aan het strand...niet verkeerd!

Oh ja tip voor het lijstje: bij ikea hebben ze heel leuk houten speelgoed!

hallo allemaal.
wat leuk dat jullie ook allemaal al met de 1ste verjaardag bezig zijn. nova word 14 juni pas 1, maar ik ben al druk bezig met verjaardagskado`s uitzoeken . Maar ik vind zoveel leuk voor haar. Ze krijgt ook zo`n loopkar, en ze speelt nu elke dag met haar little people boerderij. dus daar wil ze vast nog wel meer van.
ze krijgt in elk geval een bumba slinger. want bumba vind ze erg leuk. ik vond het idee van de foto slinger ook wel erg leuk. van elke maand een foto. Ga straks gelijk zoeken naar de leukste foto`s . Wij gaan volgende maand met de pufclub naar een workshop taart maken. dus wie weet ga ik ook haar taart zelf maken, zo niet word het er ook een met een foto of met bumba.
nova is op zondag jarig. maar ik denk we vieren het alleen smiddags met familie en vrienden.
ben toch wel blij dat ik niet de enige ben die al zo aan het denken is over haar verjaardag. maar t schiet ook best al wel op. t gaat zoooo snel.
groetjes jose en nova

Ja die foto slinger wil ik er ook gaan doen, wat een gaaf idee! En de taart wordt er denk ik idd één met een my little pony plaatje. Sophia is half-braziliaans en daar is de taart de grote attractie, dus ik ga hem denk ik laten maken in zo'n taarten atelier, van marsepijn, dat is wel duur, maar ik vindt dat wel heel erg leuk hoe ze het daar (in Brazilie) doen.
Dus dan is het niet zo dat de visite koffie en taart krijgt bij binnekomst, maar dat je wacht tot halverwege het feest en dat dan de taart ik het bijzijn van iedereen wordt aangesneden, en hij moet heel groot en lekker zijn.... jummie!

O oh het onderwerp zakt naar beneden, snel weer omhoog halen .
Zijn er nog leuke ideeen?

Hé ik merk dat mijn foto-slinger-idee in de smaak valt, haha. Ik ga er patent op vragen denk ik....
X Kuif

Heey meiden

Jaaaa leuk!!! De eerste verjaardag!!! Spannend!!
Moet bekennen dat ik er ook al aan heb zitten denken en wat rond heb zitten neuzen.
Erg leuk allemaal!
Het duurt nog even Celeno is op 15 juni jarig!!!!

Alleen bij ons zijn we allemaal nog jarig!!!!! En dan niet alleen ik en zijn vader!
Vandaag mijn pleegzusje de 15e me vader de 21 me andere zusje de 31 steven dan 5 april ik en dan even rust...
Dan 24 mei me broertje en dan EINDELIJK de allerbelangrijkste van allemaal!! Celeno!!

Dus wij hebben een en al feest de komende tijd

xx

Terug
Bovenaan