verjaardagsuitnodiging

A

Anoniem

Guest
Hiya mommas,

ff kijken of dit werkt hoor, we hebben zelf een uitnodiging gemaakt op de comp. maar weet niet of ik er een afbeelding van kan posten. We hebben er een aantal van besteld, het zijn van die kaarten die je dubbel moet vouwen en als het goed is kun je hier de buitenkant en de binnenkant zien

Jammer, had ze wel willen zien. Ik heb die van mij in powerpoint gemaakt, kan hem helaas ook niet showen.

Hmm, nu heb ik twee minuten van je tijd verpest :)
Om het goed te maken hier twee foto's van de verantwoordelijke en mentaal uitgebalanceerde ouders....arme Max.....

mama

papa

hahahaha, die max heeft het toch ook maar niet voor het uitkiezen gehad.... komt wel goed hoor, zó mentaal uitgebalanceerd zie je ze zelden natuurlijk.

Have fun,
Susan mv Gijs en Sophie

...opslaan als Jpeg of exporteren naar Jpeg, dan heb je een foto... (vraag maar aan je man ) zienzienzien zienzienzien!  

ha! toulouse, je hebt gelijk...maar het document is nu een pdf en ik geloof dat je dat niet kan exporteren als een jpeg...weet niet zeker hoor. ik ga er ff mee trutten (kan altijd nog aan man vragen, maar zijn uitleg is van het kaliber "klikkerdeklikdeklikker en dan hier en daar enzo, hoplakee helemaal klaar...snap je?!"..uhm, nee!)

Ajuus ilja

Terug
Bovenaan