verjaardagsuitnodiging

omdat ik het niet laten kan: dit hoekje:

dus klik eerst 1x op je geplaatste foto en dan schalen maar... (wel voor dat je echt plaats bericht hebt gedaan) heeft niets met Hyves te maken.

Truste

Huh? zo ziet mijn "reageer" boxje er helemaal niet uit. wat gek. Ik heb al die opties aan de bovenkant helemaal niet (smiley face etc.).....kijk maar:

lieve Ilja,

als lerares Engels moet ik me hier toch even tegenaan bemoeien...

YOUR dog =bezit

YOU'RE invited= je bent uitgenodigd

sorry voor de correctie maar anders is het misschien een beetje jammer van deze verder geweldige uitnodiging!!

Aha, dan gebruik je waarschijnlijk Safari, alleen is deze site niet browseronafhankelijk dus kan je beter Firefox gebruiken!

Succes!

hahaha stephanie, ik ben het helemaal met je eens. Maar mijn geboren en getogen amerikaanse man heeft die tekst geschreven (ik zou nooi zo'n fout maken natuurlijk...ahem ahem)

En firefox, hmm eens zien of ik daar wat mee kan. alhoewel een nieuwe browser downloaden etc alleen maar voor foto's....maar in ieder geval bedankt voor de tip toulouse.

Ajuus, ilja

Goedemorgen!
Helaas zijn veel nederlandse sites niet vriendelijk voor de Applegebruiker. Wellicht is het bij jullie beter? Dus niet alleen voor de foto‘s hoor, je kan dan ook de editor gebruiker; tekst kleuren, bold of cursief zetten etc...

Ik gebruik tegenwoordig vaker Firefox dan Safari omdat ik gewoon te vaak tegen problemen aan loop.

Succes er mee!

Liefs

Ha toulouse,

moet het ff zeggen hoor, het lijkt een klein detail maar het is (of ik vind) het erg leuk dat je goedemorgen zegt tegen mij! zo...dus.

Ik heb hier niet zo'n last trouwens van onvriendelijke safari sites, en ik kijk uiteraard ook wel eens naar andere (nederlandse) sites naast deze maar tot nu toe geen last van ondervonden. Soms gebruik ik ook gewoon de virtuele pc op de mac. dan is het allemaal goed. Alhoewel mijn man het zo ongeveer heiligschennis vindt om de virtuele pc op ZIJN mac te gebruiken hahahah. (we hebben het hier over een man die de eerste dag uiteraard al die veeeeel te dure iPhone in bezit had, mannen en electronica pfffff.)

Ajuus, ilja

hihi, nou dan moet je maar voorzichtig zijn met melden dan Safari niet helemaal goed werkt... ik heb met je te doen  ... iPhone (is het wat behalve dan dat ie duur is dan)

O ja, niet zeggen dat je met Firefox deze leuke Emoticons kan gebruiken want dat is grafisch helemaal not done, haha.

Terug
Bovenaan