verjaardagsuitnodiging

Jeee, ook mooi Nanda!
Schattig met die billies in de lucht....

Wat een geweldig creatieve mooie uitnodigingen. Allebei echt superschattig!!

Veel plezier verder met de voorpret!!

Groetjes, Susan mv Gijs & Sophie

Hiya Nands,

wat een leuke foto! billetjes in de lucht en feesten maar! haha (uhm wacht dat kwam er een beetje verkeerd uit) nu ja je weet wel wat ik bedoel :)

Oke het uitgummen van de gegevens is gelukt maar op de een of andere manier weigeren de foto's kleiner te worden haha ben soms ook zo'n computermuts. Bedankt voor de hulp toulouse

Haha Ilja, ik zit toch te werken dus ik kon het niet laten even te kijken of ik je nog kon helpen... je kan op twee manieren verkleinen: het origineel in Photoshop bij Image>Image size>esemple image+proportioneel of beter misschien in het scherm nadat je het extern plaatje hebt toegevoegd. Ik sla alles over, voer dus alleen die link naar de url in en dan direct op insert. In het reactiescherm zie je dan de foto en daar kan je middels de hoekjes schalen.

Ik wist het eerst ook niet hoor

Als je nog hulp nodig hebt (ik ben voorlopig on-line )

Wat een mooie uitnodigingen zeg......!! Moet toch me maar eens verdiepen in het foto crea bea zijn!

Enne, Nands: Geweldige foto van Tess! Swing it out!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Ohhh ik geloof dat ik het nu een beetje snap toulouse...bedoel jij via hyves? want ik plaats mijn foto's niet via hyves, ik zat al te zoeken naar dat "hoekje" waarmee ik de foto kan verkleinen. Maar ik post ze via onze server en dan plaats je dus niet zozeer de foto zelf maar een code die de foto representeerd, en op websites verschijnt die code als een foto. De foto zelf gaat in het "Transmit" programma, maar daar kan ik dus wel nog aanpassingen maken. anyway dit wordt wel een heel technisch topic (misschien helemaal niet zo slecht want nanda was hier al tips van aan het "stelen" :) )

verveel je je op het werk?

nee hoor, ben juist bezig met beeldmateriaal zoeken, dus on-line. Kleine stap naar deze site tussendoor. Houdt me scherp zeg maar...
Enn ik zit thuis, aan de keukentafel, morgenochtend goed voorbereidt naar kantoor, was het idee. Voor de duidelijkheid, ik werk zelfstandig als ontwerper dus ben veel aan de computer en aangezien deze site een verslaving is geworden ook veel on-line...

Maar nu, ga ik ermee kappen, bonne nuit! (o nee, bij jou is het pas middag, have a nice evening!)

Terug
Bovenaan