Verkorte baarmoedermond vanaf 29 weken

Jeejtje nee idd niet te doen i know the feeling gelukkig ben je wel over de 24 weke grens late we hopen dat het nog lang rustig blijft!

Vanochtend weer in het ziekenhuis geweest voor een echo en nu meten ze dat mijn baarmoedermond weer tussen de 5 en 10 mm is dus mocht weer naar huis met de opmerking met weeën bloedig vocht verlies direct terug komen dus ga er maar vanuit dat ik nog 14x terug naar het ziekenhuis mag

Dankjewel het bleek dat ze nog 1 keer mochtdn remmen dus heb nu weer weeeremmers gehad voor nu zit zs dus nog binnen maar dit moet er morgen ook weer af dn dan is het de vraag blijft het rustig dus tis nog even spannend bij jou nog alles rustig?

Hier is alles nog rustig en dochter ligt lekker in bed voor een dutje dus nog even tijd om te werken achter de laptop maar vind het lastig om rust te houden en niet even gouw wat speelgoed op te ruimen en de stofzuiger te pakken

Vandaag 33 weken zwanger toch nog vandaag gelukkig overplaatsing naar dichterbij huis ze wilde me eerste naar huis sturen terwijl ik pijnlijke steke en bloedverlies heb en ze me gister te onrustig vonden on te vervoeren heel gek hoe dat kan gaan hopelijk straks en anders ziekenhuis en ook een andere kijk oo dingen ben benieuwd of heb nog rustig gaat worden en hielang heg alleemaal nog gaat duren de twee dagen pijn en onrustige buik breken me aardig op

Terug
Bovenaan