Verkorte baarmoedermond vanaf 29 weken

Wat fijn dat je dichter bij huis naar het ziekenhuis kan en hoop voor je dat het nog wat rustig word in je buik mag je nog weeën remmers? Ik merkte dat dat bij mij m'n buik een stuk rustiger is nou dat ik thuis ben en niet meer in het ziekenhuis scheelt voor mij een hoop stress om de opvang van m'n dochter

Nee ben nu twee keer geremd als ze nu komt komt ze dus blijft spannend zoninwendig onderzoek kijke of al die onrust ook nov wat doet zo niet kans dat ik toch wel naar huis mag maar moet zegge dat ik dat erg spannend vjndt!

Heeft veel succes met t onderzoek ben vanochtend ook weer ik het ziekenhuis geweest voor een controle echo en m'n baarmoederhals lijkt weer langer te zijn geworden dus geen ontsluiting meer dus nu afwachten wat de gynaecoloog zegt donderdag

Nou na bijna een maand is deze kleine meid vandaag geboren het ging snel vanmorge iets voor 11 uur had ik al 5 cm ontsluiting en daarna wat weeen gehad en uiteindelijk na 20 min mijn best doen was de kleine meid er alweee ze doet het super goed voor 33.2 weken ademt zelf eerste flesje oom zwlf gedronken ze krijgt hierna wel een sondevoeding zodat ze de rest van haat engerie kan gebruike voor het aansterke zo lekker een uurtje buidele wat ben ik blij dat ik me gister niet naar huis heb laten sturen en ook blij dat ik nu van die onzekerheid van mijn lijf kwijt ben

Gefeliciteerd met jullie kleine meid! Ik had gehoopt voor je dat ze nog wat langer mocht blijven zitten, maar het is in elk geval fijn om te lezen dat ze het ondanks haar vroege start toch goed doet! En goed dat je je niet naar huis hebt laten sturen!

Terug
Bovenaan