Verlangen naar een kindje, ondanks de pijn....

Hallo dames,

Ik heb helaas mijn kindje verloren na 39 weken zwangerschap en een keizersnede. Had een ernstige chromosoom afwijking.

Nu is het bedje leeg..alles is leeg. Ik word dit jaar 31 jaar en we hebben een zoon van 7 jaar dus willen niet lang meer wachten. Het is nu 3.5maand geleden de keizersnede. We mogen vanaf 4 maanden weer proberen maar ik ben zo bang dat het niet meer lukt. De chromosoomafwijking was een spontane mutatie dus zat niet in ons dna maar toch ben ik kei bang.

Ik wil weten wie vroeg zwanger zijn geworden na een keizersnede en hoe dat ging?

Groetjes

Een verdrietige moeder met een mooie zoon van 7 waar ze heel dankbaar voor is..
 
Heel veel sterkte gewenst en natuurlijk ook heel veel geluk voor de toekomst. Zelf bezig voor een eerste kindje dus helaas geen tips voor je.
 
Wat afschuwelijk, ook hier geen ervaring. Denk dat het belangrijkste is dat je doet wat goed voelt. Je weet nooit iets zeker, dus om bij voorbaat iets te laten omdat het misschien mis kan gaan zou zonde zijn. Mocht je weer zwanger zijn kun je je angst uitspreken naar de verloskundige miss dat die wat extra voor je kunnen doen en betekenen. (Luisterend oor, extra echos/testen) . Ik wens je sterkte! 
 
We zullen inderdaad meer echo's krijgen omdat we nu medisch zijn. We zijn er de vorige keer bij 35 weken achter gekomen  maar nu kan dat eventueel al bij 16 weken met een vruchtwaterpunctie. 
De kans dat het zoch herhaalt is enorm klein maar ik zal pas gerust zijn als ik dan bij 19 weken de uitslag heb.
 
Bedankt voor de lieve berichten.
 
 
 
Hoi Rositaatje,
Vreselijke situatie, maar wat ik gek vind is het feit dat je paar weken terug een berichtje hebt geplaatst dat jullie een kindje met AP hebben gekregen en jullie zoon uiteindelijk hebben afgestaan. Graag wil je een derde en vooral gezond kindje en ook toen was je vraag hoe snel je weer zwanger kunt worden na een keizersnede 
Wat het ook is, het zal vast moeilijk zijn. Maar vind het nu een beetje ongeloofwaardig en jammer voor alle dames met echte verhalen. 
 
 
Wow heftig! Ik sluit me aan bij gebruiker 1006.... 
Sommigen proberen jaren erover te doen om zwanger te worden... en jij liegt er als ware over en hoe??? Sorry maar dit gaat echt te ver. 
Heb hier geen woorden voor... je kan je andere onderwerpen zien als je op je naam klikt en dat heeft me erg doen laten schrikken. Vooral voor je zoontje xander. Hoe moet hij zich voelen als jullie straks weer een kindje mogen krijgen? 
Ik vind dit heel wat. Vooral als je bij deze topic zegt dat hij is overleden???
Ik vraag me dan af of je zelf wel helemaal in orde ben als je dit zo kan zeggen over je zoon. Sorry voor mijn woorden maar dit gaat mij echt te ver.  
 
Ik hoop eigenlijk stiekem dat jij niet meer zwanger wordt.....
Want ff serieus, je verklaard je kind al voor dood!!!
Hoe the F***??!!??!!

En een kind afstaan omdat hij "anders" is, sorry hoor, maar jullie verdienen gewoon geen kinderen.
Ik kan me hier echt kwaad om maken.

Weet je niet dat ieder mens anders is en dat jullie een heel uniek en bijzonder kindje op de wereld hebben gezet.
Pfftttt... kan hier met mijn pet niet bij!!!

Wat ben jij een triest geval!!!!!

LEUGENAAR!!!
 
Terug
Bovenaan