Verlangen naar een kindje, ondanks de pijn....

Wat erg dit.... zit met de tranen in mijn ogen zoveel mensen op dit forum die geen kinderen kunnen krijgen, in de medische malle molen zitten, miskramen hebben en dan sta je er niet bij stil dat er een zieke geest tussenzit die waarschijnlijk op een zeer negatieve manier aandacht wil....... 
diep triest word je hiervan.... perplex
 
Je bent echt triest als je een verhaal gaat verzinnen dat je kindje “overleden” is , terwijl je hem heb afgestaan omdat hij een afwijking had en anders is! Hoe kan je zo praten over een mensen leven je heb hulp nodig. 
 
Ik heb melding gemaakt bij het forum omdat dit echt niet door de beugel kan!
ik hoop dat deze dame met haar zieke geest hulp krijgt want ik maak me ernstig zorgen om haar kind(eren) 
 
@Nicole, ja dat wilde ik ook al doen, maar kon het even niet vinden.
Top dat jij dit gedaan hebt.
Hoop dat ze haar en haar IP adres op een blok zetten.
Dit soort mensen verzieken de goede fibe die er hier is.
 
Ik sta ook perplex.. ik ga niet zeggen wat hierboven allemaal word gezet want wie weet is je eerste verhaal ook (deels) gelogen?? Maar zoek alsjeblieft hulp want dit is een ongezonde situatie..
 
Wat een reacties.. hij is een week geleden daadwerkelijk overleden.. wat schrik ik van deze reacties....
Hij is twee maal geopereerd maar dit mocht niet baten. Maar goed ik ga geen topics meer hierop zetten, pfff dat doet me veel te pijn zeg... ik een vreselijk mens? 
Maar goed, als je niet weet hoe ernstig het is kun je het ook niet weten.... ik schei hier mee uit, ik dacht steun te krijgen.....
 
Rosita, wat heftig dat jullie zoontje vorige week is overleden. Gecondoleerd en veel sterkte met dit verlies.
Nadat ik eerder op een bericht van jou gereageerd had en nu dit vanmorgen las dacht ik heel eerlijk hetzelfde als de dames hierboven, maar besloot niet te reageren.
Het zijn vooroordelen geweest, en dat is zeker niet eerlijk. Ik begrijp dan ook jouw gevoel nu ik je laatste berichtje heb gelezen. Ik hoop dat je dit forum wel blijft volgen en je verhaal blijft delen.
Sterkte met alles. 
 
@ rositaatje1987 als jou kindje daadwerkelijk een week geleden overleden is dan heeft hij wel paar maanden geleefd.want je keiZersnede is 3,5 maand terug, hoe kan je kindje dat zijn overleden na 39 weken zwangerschap?? Je verhaal klopt van geen kanten..
 
Terug
Bovenaan