verlof

En dan is het zover. Vanaf vandaag ben ik met verlof. Niet meer op het werk zijn, nou ja lichamelijk dan. Geestelijk blijft ervan alles door mijn hoofd spoken.
Is dit wel.....heb ik dat wel..... etc.
raar hoor om al thuis te zitten. Het is op advies van de gyn. Zij vertelde me dat ik met het krijgen van een tweeling er al met 28 weken uit zou moeten ivm lichamelijke rust. Toen dacht ik nog van hoe komt ze daar nou weer bij. Nu in week 29 weet ik donders goed wat ze bedoelt en ben ik blij dat ik thuis ben. lekker mijn eigen ding in mijn eigen tempo.

Wanneer gaan jullie allemaal met verlof of zin er meerdere die al gestopt zijn op medische indicatie.

Liefs Tamara

Hoi hoi

ik ga 30 april, met koninginnedag nog 4 weekjes dus.

sinds 4 maart werk ik max 12 uur op de groep, 3 uur vergadering en 5uur or. dat is al heel rustgevend, het was nodig. ruim 14 uur minder als normaal.

Ik kijk er naar uit dat ik straks lekker vrij ben, maar andere kant weet ik nu soms al niet wat ik moet doen. Ik zie heel veel en wil heel veel. maar het kan of mag niet. rekken,bukken, etc dat gaat niet en die vermoeidheid.
wel heb ik nu mooi tijd om eraan te wennen en te accepteren :)

Alles voor de kleine he hihihi

gr sabine

hoi,

Ik ga 10 mei met verlof, officieel de 17e, maar omdat Hemelvaart op mijn werkdag valt, en de dag erna verplicht vrij is ben ik eerder vrij, heerlijk! Komt voor mij mooi uit allemaal. Ik ben 11 juni uitgerekend.

Ik heb wel wat extra vrije dagen ingepland, vind het toch wel zwaar worden zo. Ik werk op maandag, donderdag en vrijdag. Neem nu een paar x op vrijdag vrij, dan is mijn man ook thuis (werkt 4 dagen), dus dan kan ik heerlijk uitslapen, heb ik nu al zin in. Mijn man redt zich wel met onze 2 oudsten.

Groetjes

ik werk nog maar 50% omdat ik het te zwaar vond.
maar weet nog niet of ik dat volhoud tot het einde.
ik ga de eerste week van mei met verlof.
heb er heel veel zin in.
hoewel het ook moeilijk vind om te bedenken wat ik dan allemaal zal gaan doen haha
mijn lichaam werkt niet echt mee dus kan niet alles doen.

gr.

Ik ben sinds vorige wk vrijdag thuis.
Officieel moest ik nog 50 dgn, maar ook op advies van de gyn ben ik thuis vanwege de groei van ons meisje.
Is wel heel erg wennen, ook omdat ik weinig mag doen, ik moet rustig aan doen anders krijg ik constant harde buiken.Ik ben maar begonnen met het bijwerken van de adressenlijst, het geboortekaartje en allerlei andere dingen die niet veel interactie kosten...

Ik ben sinds vorige wk vrijdag thuis.
Officieel moest ik nog 50 dgn, maar ook op advies van de gyn ben ik thuis vanwege de groei van ons meisje.
Is wel heel erg wennen, ook omdat ik weinig mag doen, ik moet rustig aan doen anders krijg ik constant harde buiken.Ik ben maar begonnen met het bijwerken van de adressenlijst, het geboortekaartje en allerlei andere dingen die niet veel interactie kosten...

Ik werk 12 mei voor het laatst, verwacht de kleine eind juni.
Werk momenteel vanwege allerlei gedoe op mijn werk halve dagen en dat bevalt vast prima! Nog 6,5 week te gaan dus, het is echt aftellen hoor!

Ik werk 12 mei voor het laatst, verwacht de kleine eind juni.
Werk momenteel vanwege allerlei gedoe op mijn werk halve dagen en dat bevalt vast prima! Nog 6,5 week te gaan dus, het is echt aftellen hoor!

Terug
Bovenaan