verlof

Hey ho, 21 mei is mijn laatste werkdag, 4 weken voor uitgerekende datum. Veel harde buiken dus ik hoop het vol te houden tot dan en vooralsnog probeer ik meer thuis te werken en na het werk op mn kont te blijven zitten ipv heen en weer blijven rennen. Minder werken is al gevallen bij verloskundige (door haar en vriend) maar ik ga het eerst zo proberen. Dus nog 7,5 weken en dat klinkt veel minder lang dan 21 mei! En ik ben eigenlijk nog niet helemaal klaar voor mn verlof gek genoeg, ben ook nog niet aan het aftellen. Alleen die buiken he... Eerst vervanging regelen...

@ inge
Je moet goed om jezelf denken hoor.
Bij mij is er 1 dag voor ik met verlof ging pas een vervangster gekomen. Dit was wel even stressen. Maar eenmaal thuis (deze week is mijn eerste week) heb ik een paar dagen alleen maar slapend doorgebracht en is mijn energie flink gedaald. Puur van alle drukte en werkzaamheden.
Volgens mijn gyn. Kon het voor de kleintjes niet zoveel kwaad deze pakken wel, maar voor mij lichaamelijk was het zeer vermoeiend.

@ iedereen
Succes allemaal nog met de laatste loodjes.

Ik moet nog tm eind mei, als ik dat volhou tenminste. Ik ben 27 juni uitgerekend en wil graag 4 weken van te voren stoppen, zodat ik na de bevalling langer vrij kan zijn.

Ik werk fulltime, 5 dagen per week, en vindt dat nu al een beetje zwaar worden. Ben dus erg benieuwd of ik het ga redden 4 weken van te voren stoppen....

Groetjes puk

Ik moet nog tm eind mei, als ik dat volhou tenminste. Ik ben 27 juni uitgerekend en wil graag 4 weken van te voren stoppen, zodat ik na de bevalling langer vrij kan zijn.

Ik werk fulltime, 5 dagen per week, en vindt dat nu al een beetje zwaar worden. Ben dus erg benieuwd of ik het ga redden 4 weken van te voren stoppen....

Groetjes puk

Terug
Bovenaan