verlof

Ik werk nu voor 50% vanwege de bekkeninstabiliteit. Ik heb officieel op 29 april mijn laatste werkdag, maar ik ben bang dat ik dat niet ga halen... Ach, we zien wel! Fijn dat het nu wel opschiet he?! We kunnen bijna beginnen met aftellen!!

Ik werk nu voor 50% vanwege de bekkeninstabiliteit. Ik heb officieel op 29 april mijn laatste werkdag, maar ik ben bang dat ik dat niet ga halen... Ach, we zien wel! Fijn dat het nu wel opschiet he?! We kunnen bijna beginnen met aftellen!!

ik moet net als noompje nog 6,5 week en t is nu echt aftellen hoor!
ik werk in de zorg maar de diensten van 8 uur hou ik niet meer vol, krijg erg pijn in mijn lies en kan dan bijna niet meer lopen.

collega's beginnen al te kwaken als ze me zien lopen want k waggel dan net als n eendje haha.

ik werk in de dagdiens de laatste 4 uren zodat ik lekker uit kan slapen en in de late dienst doe ik de eerste 4 uren want die zijn vrij rustig.
heb nu net 3 nachten gedaan maar dat is echt slopend dus dat was dan nu ook meteen de laatste x.

ik weet niet of ik t die weken nog wel volhoud maar we zien wel!
vind t in elk geval een heeeerlijk idee om met verlof te gaan!

liefs

Officieel begint mijn verlof 6 mei, maar pak er nog een paar vakantiedagen aan vooraf. Dus 30 april is mijn laatste werkdag. Aftellen is ook bij mij begonnen. Werk ook in de zorg, begint nu toch wel wat zwaarder te worden, tempo gaat snel omlaag na een paar uur, maar het is nog wel te doen. Ik kan niet wachten tot 1 mei....

Mijn laatste werkdag is (voorlopig nog) 27 mei. Vooropgesteld dat ik het idd volhou. Ben nu 27 weken en heb echt nog nergens last van, maar als ik de verhalen mag geloven kan dat zo omslaan.
Ik zie het wel...

Mijn laatste werkdag is (voorlopig nog) 27 mei. Vooropgesteld dat ik het idd volhou. Ben nu 27 weken en heb echt nog nergens last van, maar als ik de verhalen mag geloven kan dat zo omslaan.
Ik zie het wel...

Officieel is 18 mei m'n laatste werkdag (nu 27 weken, dus 6 weken van tevoren). Bij de eerste heb ik doorgewerkt tot 4 weken van te voren, maar merk nu, dat het toch wel zwaarder is. Kom thuis niet echt tot rust met onze dreumes. Op advies van fysio moet ik ook minder gaan werken (nu nog 3 dagen + aantal uur thuis). Sinds deze week last van harde buiken en vol gevoel (wellicht groeispurt??).
Heb ook wel erg zin in m'n verlof. Weer lekker in de zomer, net zoals bij de eerste. Ik ga me wel weer vermaken (lekker veel lanterfanten, hahaha).

Officieel is 18 mei m'n laatste werkdag (nu 27 weken, dus 6 weken van tevoren). Bij de eerste heb ik doorgewerkt tot 4 weken van te voren, maar merk nu, dat het toch wel zwaarder is. Kom thuis niet echt tot rust met onze dreumes. Op advies van fysio moet ik ook minder gaan werken (nu nog 3 dagen + aantal uur thuis). Sinds deze week last van harde buiken en vol gevoel (wellicht groeispurt??).
Heb ook wel erg zin in m'n verlof. Weer lekker in de zomer, net zoals bij de eerste. Ik ga me wel weer vermaken (lekker veel lanterfanten, hahaha).

Terug
Bovenaan