Vermaken baby 5,5 maanden jong

Hoi allemaal, misschien een stomme vraag maar kan jullie baby zich al wat ‘langer’ vermaken? Mijn dochtertje 5,5 maanden jong vind eigenlijk niks meer leuk na 5 min.. in de box rolt ze zich meteen naar de buik en 5 min later brullen.. heb t idee dat ze dan wil kruipen maar het niet lukt. Verder neem ik dr mee naar de douche in de wipstoel en koken zet ik dr op de keukentafel.. ik weet soms nie meer wat ik met dr moet doen om
Haar t naar dr zin te maken.. en de slaapjes worden ook steeds rommeliger.. gaat er rond deze tijd ook een slaapje vervallen? De 3de rond etenstijd doet ze meestal nog maar een halfuurtje de laatste dagen... al zit ze vantevoren wel heftig in dr ogen te wrijven maar toch gauw uitgeslapen.. herkenbaar voor iemand toevallig? En tips mbt tot spelen? Gr mama

Heb je een activiteitengym en een speelmatje? Mijn oudste lag met 5 maanden al niet meer in de box, maar op een speelmat op de grond.

Ik heb een zoon van 6 maanden en die kan zich ook niet zo lang vermaken, ik ben ook continue met hem bezig. Ik hoop dat als hij gaat kruipen en zelfstandig gaat zitten det het dan beter word. 

Inddbherkennaarbook metbdebdutjes 3 dutjes wil ze echt niet meer maar 2 is echt te weinig hihi toch leg ik haar meerdere keren per dag op bed voor een slaapje zodat ik er hopelijk achter kan komen wanneer ze nou het liefst wil slapen hihi uiteindelijk meestal 1x een uur in de ochtend en een powernap laat in de middag met een jengelige late middag/avond als gevolg hihi drama sochtends vermaakt ze zich prima maar vanaf 13u/14 u ben ik alleen maar met dr san het slepen want niks is leuk meer voor dr hihi 

@ esss. Ja daar hoop ik nou ook op haha! Kan hy al zitten? Ik hoop als mn dochter kan zitten ze zich al meer kan vermaken. Op schoot zitten vind ze wel leuker met een speeltje erbij dus hoop tegen die tijd al vooruitgang haha

@ sammerd. Ja dat heb ik dus ook je merkt duidelijk dr moeheid ze geeft het ook echt aan door ogen wrijven jengelig etc. En de ochtend word steeds rommeligger na een halfuurtje begint ze al te jengelen en soms gaat ze dan na een halfuurtje toch nog even een halfuur slapen, de middag is dan meestal een anderhalfuur en de laatste nog een powernap en vaak merk ik toch echt dat ze dan niet is uitgeslapen. Word jou dochtertje wel vrolijk wakker? Hier dus maar af en toe. 

Terug
Bovenaan