Hoi allemaal, misschien een stomme vraag maar kan jullie baby zich al wat ‘langer’ vermaken? Mijn dochtertje 5,5 maanden jong vind eigenlijk niks meer leuk na 5 min.. in de box rolt ze zich meteen naar de buik en 5 min later brullen.. heb t idee dat ze dan wil kruipen maar het niet lukt. Verder neem ik dr mee naar de douche in de wipstoel en koken zet ik dr op de keukentafel.. ik weet soms nie meer wat ik met dr moet doen om
Haar t naar dr zin te maken.. en de slaapjes worden ook steeds rommeliger.. gaat er rond deze tijd ook een slaapje vervallen? De 3de rond etenstijd doet ze meestal nog maar een halfuurtje de laatste dagen... al zit ze vantevoren wel heftig in dr ogen te wrijven maar toch gauw uitgeslapen.. herkenbaar voor iemand toevallig? En tips mbt tot spelen? Gr mama
Haar t naar dr zin te maken.. en de slaapjes worden ook steeds rommeliger.. gaat er rond deze tijd ook een slaapje vervallen? De 3de rond etenstijd doet ze meestal nog maar een halfuurtje de laatste dagen... al zit ze vantevoren wel heftig in dr ogen te wrijven maar toch gauw uitgeslapen.. herkenbaar voor iemand toevallig? En tips mbt tot spelen? Gr mama