Vermaken baby 5,5 maanden jong

Hihi indd veels te kort en maar in die ogen wrijven. Ja ze word vask heel vrolijk wakker maar moet eerlijk zeggen dat dat altijd van korte duur is. In de ochtend is ze echt super vrolijk meestal zon 2 uurtjes en vanaf dan is het echt klaar hihi na dr eerste slaapje kan ze vrolijk blijven zolang je dr vermaakt maar ga je even piesen of loop je 2 tellen weg dan gaat de brulput open ? en s”avonds kun je dr helemaal niks meer mee ? ik merk ook echt dat ze in de fase is dat ze bang is dat ik wegga, beetje behoorlijk éénkennig ? 

@ sammerd. Oww pff en wat doe je dan zo in de avond met haar? Nja hier was het net om half 9 wakker.. de fles en mama even snel afspoelen in de douche en dan begint ze al te jengelen. Merk wel dat ze al weer moe is... maar toch is t af en toe wel vermoeiend ? de vaatwasser uitruimen gaat in een rap tempo. Ja dat merk ik ook ze volgt me overal waar ik loop... 

lekker in draagdiek of zak bij je nemen.
elk kind is anders onze oudste sliep toen nog van voeding naar voeding 
terwijl de andere 2 wat meer wakker waren 
en 5 min is al best lang  voor zo'n kleintje

@ anja 85. Draagdoek denk ik al maanden aan maar ik heb al veel last van mn onderrug en ze weegt al 7,5 kilo. En toch blijf ik steeds twijfelen ?. Echt sliep je oudste toen nog van voeding tot voeding? Stiekem ook een luxe geweest dan hihi

Heb nu 6 draagdoek/zakken maar dit vind ze zelf niks. Ze wil eruit klimmen,rollen ACTIE! Geen knuffelbaby. 
@anoniemz ik ben gewend 20 u met een krijsend kind rond te lopen dat ene uurtje loop ik ook met dr heen en weer, of in de wagen en wat heen en weer ?

Hoi allemaal,
Mijn dochter is nu 7 maanden en ik heb ook even moeten zoeken naar een vast patroon. Ik legde ze tussen 9 uur en half 10 op bed voor het ochtendslaapje en na 3 weken huilde ze niet meer omdat ze wist dat ze moest slapen. Om 11 uur haalde ik ze eruit en tussen half 1 en 1 uur weer terug voor dr middagslaapje tot ong 3 uur-half 4.
Zeer regelmatig werd ze dan na 3 kwartier weer wakker maar dan kwam ik erachter dat het door een sprongetje kwam of een poepbroek, tandjes enz. Het heeft altijd een reden. Vaak hoor je wel wanneer er echt iets is en wanneer het gewoon huilen van moeheid is. Ga er niet te snel naar toe, dan haal je ze uit hun “slaapmodus” haha
Succes

@ sammerd. Oh wat heftig 20 u perdag. Dan ben je ook door een hel gegaan.pff. Ik heb de eerste 3 maanden met veel gehuil moeten doorkomen denk een paar uur perdag en dit vond ik al een hel! Ook onder andere ziekenhuis opname enz. Maar t is toch een pittige tante en ik ben bang dat ze een draagdoek ook niet fijn vind. Wandelen ging zelfs gepaard met krijsen dus dit heb ik allang niet meer gedaan heb er een soort van angst aan overgehouden ?? in mijn omgeving zie ik alleen maar rustige babys die overal mee naar toe kunnen en mijn poppie wil eigenlijk alleen maar in bedje slapen dus zit ook veel aan huis gekluisterd! En dan zou t toch fijn zijn als ze zich wat meer kon vermaken. Maar geduld is dan denk ik weer het magische woord haha. 

@ bdk. Mijn dochtertje heeft ook last van doorkomende tandjes dus dat kan ook wel wat meespelen. Doet jou kleintje nog 2 dutjes perdag? Red ze dat dan wel? Mn dochtertje is vaak na 1,5 tot 2 u toch echt weer heel moe

Terug
Bovenaan