Vermaken baby 5,5 maanden jong

Ah joh maar dat is ook knap beroerd, toen ze nog zo krijste werkte lopen ook niet. Maar nu met het temperament kan ik wel met dr op pad. Als er maar actie is is het goed. Ergens op de koffie is knap lastig want ze wil gewoon doen en ontdekken. Geen zitvlees hihi maar ben blij dat ik nu wel de boodschapjes en dergelijke kon doen na 4 lange maanden zonder visite en daglicht hihi kwamen de muren op me af. Geduld is ook moeilijk op te brengen vooral in dit soort situaties. Want hoe lief je spruit ook is op dat moment ben je wel gevangene in je eigen huis/en soms van je kind. Vooral als je geen/nauwelijks een vangnet hebt. Ik hoop dat alles snel zonniger voor je/jullie word! Al heb je maar ff dat wandelingetje naar de winkel dat geeft al zoveel adem 

@ sammerd. Ja herkenbaar, op visite doe ik vaak tussen de dutjes door en dan kan ze ook nie rustig blijven zitte haha te lang in de maxicosi word ook brullen, stad wat drinken zit dr zowiezo nog niet in helaas. Vanmiddag wil ik wel weer eens een wandelingetje naar de Ah proberen. Inmiddels is t krijsen voorbij maar ze kan wat gaan mopperen haha. Hoop ook maar steeds dat ze gauw wat ouder is ?? langer wakker kunnen zijn en miss wat meer kunnen. Dankjewel! 

En die 4 maanden duren dan lang he.. jeetje dan heb je het te verduren gehad... ik zo’n 3 maanden en dat was ook al super pittig!

Terug
Bovenaan