Vermoeden buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Hi dames,Ik heb waarschijnlijk een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik ben vandaag 6 weken zwanger en afgelopen zaterdag kreeg ik wat buikpijn en wat bruinverlies. Zondag naar het ziekenhuis gegaan ivm onrust en had ik een hcg van 1762 en er is niks in de baarmoeder te zien. Ben gisteren ook weer gezien door de gynaecoloog. Er is een heel klein beetje vrij vocht te zien maar bloed niet actief, aldus de gynaecoloog. Morgen moet ik weer terug voor bloedprikken en een echo. Echt heel spannend. Ben benieuwd naar ervaringen. Volgens de artsen is er ook een kans dat er nog wel wat in de baarmoeder zit maar zelf geloof ik daar niet echt meer in.<br />

Hi, ik weet precies hoe je je voelt. Ik ben deze week 5 weken ook bij mij vermoeden ze buitenbaarmoederlijke zwangerschap gezien de afgelopen dagen hevige pijn. Gek genoeg geen bloed of slijmverlies, ik moet aankomende donderdag weer bloedprikken en echo maken want ze konden niks zien. Wel steeg mijn hcg van 2060 naar 4000 binnen 48 uur. Ik ben ook echt benieuwd

[quote quote=10397890]Hi, ik weet precies hoe je je voelt. Ik ben deze week 5 weken ook bij mij vermoeden ze buitenbaarmoederlijke zwangerschap gezien de afgelopen dagen hevige pijn. Gek genoeg geen bloed of slijmverlies, ik moet aankomende donderdag weer bloedprikken en echo maken want ze konden niks zien. Wel steeg mijn hcg van 2060 naar 4000 binnen 48 uur. Ik ben ook echt benieuwd[/quote]Jemig! We zitten in hetzelfde schuitje.
Mijn hcg kwam wat traag op gang, ik ben middels ivf zwanger geraakt. Had op 2e kerstdag de terugplaatsing en testte pas op 8 jan licht positief. Mocht meteen bloedprikken en had toen een hcg van 44, 11 januari was deze gestegen naar 203 en afgelopen zondag was ie 1762. Ik geen hevige pijn maar wel wat last steeds en zaterdag had ik echt wel buikpijn wat ook uitstraalde naar mijn been. Ik heb steeds wat bruinverlies bij het afvegen maar meer niet. Wat een onzekerheid he. Ik ga voor je duimen dat toch alles goed is. Ze hebben een goede zwangerschap nog niet uitgesloten, dus hopelijk is voor ons nog hoop. Sterkte!

Ik heb dit ook gehad en ben nu 14 weken zwanger wat ze zagen bij m'n eileider was onderweg naar de baarmoeder dus het kan zeker goed komen hoor ik moest om de twee dage bloedlaten prikken voor hcg en inwendige echo en als ik buikpijn kreeg moest ik bellen gelukkig heb ik dat niet gekregen en is alles zover nog goed maar heel erg spannend als je nog niet weet waar je aan toe bent hou moed en sterkte

[quote quote=10397925]Ik heb dit ook gehad en ben nu 14 weken zwanger wat ze zagen bij m'n eileider was onderweg naar de baarmoeder dus het kan zeker goed komen hoor ik moest om de twee dage bloedlaten prikken voor hcg en inwendige echo en als ik buikpijn kreeg moest ik bellen gelukkig heb ik dat niet gekregen en is alles zover nog goed maar heel erg spannend als je nog niet weet waar je aan toe bent hou moed en sterkte[/quote]Hi! Wat fijn dat het goed is gegaan bij jou en gefeliciteerd met je zwangerschap! Wanneer zagen ze wel wat in je baarmoeder? Hoe ver was je toen en hoog was je hcg?

Hcg zat op het laaste op 1150 en was toen 5 weken de week was er alleen een cirkel te zien geen vruchtje week later en piepklein stipje er in en weer een week later een kloppend hartje ze zeggen als je hcg elke meer de 50% omhoog gaat de kans op een goede zwangerschap groot is hoop voor jou het zelfde

[quote quote=10397940]Hcg zat op het laaste op 1150 en was toen 5 weken de week was er alleen een cirkel te zien geen vruchtje week later en piepklein stipje er in en weer een week later een kloppend hartje ze zeggen als je hcg elke meer de 50% omhoog gaat de kans op een goede zwangerschap groot is hoop voor jou het zelfde[/quote]Zagen ze maar een cirkel. Er is helemaal niks te zien dat is het juist. Er had iets van een holte moeten zitten. Dus verwacht niet dat er bij mij een goede zwangerschap is.

Terug
Bovenaan