Vermoeden buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Hcg 9525 zagen ze bij mij niets. Teruggerekend was ik toen 5+4 weken. 2 dagen later was mijn hcg rond de 17000 2 weken later zagen we een garnaaltje met een kloppend hartje. Inmiddels ben ik 13+4

[quote quote=10398344]Hcg 9525 zagen ze bij mij niets. Teruggerekend was ik toen 5+4 weken. 2 dagen later was mijn hcg rond de 17000 2 weken later zagen we een garnaaltje met een kloppend hartje. Inmiddels ben ik 13+4[/quote]Jeetje! Wat een fantastisch bericht! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben ook teruggerekend vandaag 5+4 weken. Er was vanmorgen een mini stipje te zien met witte halo. Hcg nog niet binnen, wacht op een telefoontje.

[quote quote=10398364] Jeetje! Wat een fantastisch bericht! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben ook teruggerekend vandaag 5+4 weken. Er was vanmorgen een mini stipje te zien met witte halo. Hcg nog niet binnen, wacht op een telefoontje.[/quote]
Jij hebt tenminste nog iets kunnen zien. Bij mij werd er ook stiekem gedacht aan een bbz, maar omdat mijn hcg mooi was verdubbeld en ze rondom mijn baarmoeder niets op de echo konden zien, was dit  meteen uitgesloten. Ik bleef zelf nog wel twijfelen tot de 2e echo. Uiteindelijk bleek ik roze en rode afscheiding niet op nod maar bij de innesteling te hebben verloren.  Ik testte namelijk op die dag ook positief. 

[quote quote=10398414]
Jij hebt tenminste nog iets kunnen zien. Bij mij werd er ook stiekem gedacht aan een bbz, maar omdat mijn hcg mooi was verdubbeld en ze rondom mijn baarmoeder niets op de echo konden zien, was dit  meteen uitgesloten. Ik bleef zelf nog wel twijfelen tot de 2e echo. Uiteindelijk bleek ik roze en rode afscheiding niet op nod maar bij de innesteling te hebben verloren.  Ik testte namelijk op die dag ook positief. [/quote]Ik heb 26 december de terugplaatsing gehad en 2 januari ook een bloeding gehad. Toen ging ik er al vanuit dat het mislukt was. 8 januari mocht ik officieel testen van de kliniek en toen testte ik pas positief ook meteen hcg geprikt en was 44, 11 januari 203. 16 januari weer een bloeding en 17 januari echo en bloedprikken toen een hcg van 1762 en niks te zien op de echo. 18 januari 2 echo's gehad en beide niks te zien. Vandaag hcg 3788 en een klein stipje te zien. Vrijdag weer bloedprikken en echo.

[quote quote=10398453]Voor je het weet is het vrijdag ik duim nog steeds mee!! Ik mag maandag weer heb er zin in?[/quote]Dank je wel! Jij veel plezier maandag. ?

[quote quote=10397890]Hi, ik weet precies hoe je je voelt. Ik ben deze week 5 weken ook bij mij vermoeden ze buitenbaarmoederlijke zwangerschap gezien de afgelopen dagen hevige pijn. Gek genoeg geen bloed of slijmverlies, ik moet aankomende donderdag weer bloedprikken en echo maken want ze konden niks zien. Wel steeg mijn hcg van 2060 naar 4000 binnen 48 uur. Ik ben ook echt benieuwd[/quote]Heel veel succes vandaag. Ik duim dat alles goed is. ???

Terug
Bovenaan