[quote quote=10398051]Wat een nee situatie waar je inzit. Kan me voorstellen dat je rationeel kan bedenken dat het waarschijnlijk niet goed is, maar je stiekem toch hoop houdt dat het goed komt. Wat dus ook zo kan zijn als ik het lees. Spannend
Zelf helaas 2x buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. 1e keer al voor mijn nod een knaltest en na 5 weken zwangerschap ongelofelijke buikpijn dat ik niks meer kon. Meteen naar de spoedeisende hulp en geopereerd, linker eileider was geknapt en er zat al veel bloed in mijn buik. Linker eileider en vruchtje dus verwijdert. Vooraf verder geen klachten gehad.
2e keer op nod een licht positieve test en veel bloedverlies. Dacht dus een ‘normale’ miskraam. Totdat ik na een paar dagen weer ongelofelijke buikpijn kreeg en wist dat het weer een bbz was. Dit keer zat het in het litteken van de verwijderde eileider dus konden ze het daar weghalen.
Nu ondertussen 39 weken zwanger.
Ik ga voor je duimen dat het goed zit[/quote]Jemig, 2x! Wat een pech! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben morgen heel benieuwd hoe mijn hcg is en hoe de echo eruit ziet. Ik heb behalve bruinverlies bij afvegen verder geen klachten, ja wat rommelende darmen en voel af en toe wat steekjes her en der maar niet op 1 plek. Wel fijn te lezen dat tot nu toe bij de meeste het begint met heftige buikpijn. Ik las ook dat dat niet altijd hoeft en dat juist zo gevaarlijk is. Ik ben iig blij als er duidelijkheid is, of het nou goed is of niet maar wil echt van die onzekerheid af. Bedankt voor je bericht. Jij succes met de laatste loodjes. ?