Vermoeden buitenbaarmoederlijke zwangerschap

[quote quote=10397991]Heeft bij mij ook en tijd gedeurd voor ze wat zagen hoor maar m'n hcg ging wel elke keer omhoog[/quote]Maar bij jou zagen ze wel een ring toch? Maar goed ik hoop dat ze bij mij ook nog wat gaan zien. ??

Dat was ook niet gelijk ik heb ook eerst een paar echo's gehad waar niets op te zien was erg ontmoedigend tot daar eerst een klein stipje was die steeds groter werd waar een ring in kwam met een vruchtje en daarfna een kloppend hartje nogmaals hou moed ik hoop dat het goed komt

Wat een nee situatie waar je inzit. Kan me voorstellen dat je rationeel kan bedenken dat het waarschijnlijk niet goed is, maar je stiekem toch hoop houdt dat het goed komt. Wat dus ook zo kan zijn als ik het lees. Spannend

Zelf helaas 2x buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. 1e keer al voor mijn nod een knaltest en na 5 weken zwangerschap ongelofelijke buikpijn dat ik niks meer kon. Meteen naar de spoedeisende hulp en geopereerd, linker eileider was geknapt en er zat al veel bloed in mijn buik. Linker eileider en vruchtje dus verwijdert. Vooraf verder geen klachten gehad.

2e keer op nod een licht positieve test en veel bloedverlies. Dacht dus een ‘normale’ miskraam. Totdat ik na een paar dagen weer ongelofelijke buikpijn kreeg en wist dat het weer een bbz was. Dit keer zat het in het litteken van de verwijderde eileider dus konden ze het daar weghalen.

Nu ondertussen 39 weken zwanger.

Ik ga voor je duimen dat het goed zit

[quote quote=10398051]Wat een nee situatie waar je inzit. Kan me voorstellen dat je rationeel kan bedenken dat het waarschijnlijk niet goed is, maar je stiekem toch hoop houdt dat het goed komt. Wat dus ook zo kan zijn als ik het lees. Spannend

Zelf helaas 2x buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. 1e keer al voor mijn nod een knaltest en na 5 weken zwangerschap ongelofelijke buikpijn dat ik niks meer kon. Meteen naar de spoedeisende hulp en geopereerd, linker eileider was geknapt en er zat al veel bloed in mijn buik. Linker eileider en vruchtje dus verwijdert. Vooraf verder geen klachten gehad.

2e keer op nod een licht positieve test en veel bloedverlies. Dacht dus een ‘normale’ miskraam. Totdat ik na een paar dagen weer ongelofelijke buikpijn kreeg en wist dat het weer een bbz was. Dit keer zat het in het litteken van de verwijderde eileider dus konden ze het daar weghalen.

Nu ondertussen 39 weken zwanger.

Ik ga voor je duimen dat het goed zit[/quote]Jemig, 2x! Wat een pech! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben morgen heel benieuwd hoe mijn hcg is en hoe de echo eruit ziet. Ik heb behalve bruinverlies bij afvegen verder geen klachten, ja wat rommelende darmen en voel af en toe wat steekjes her en der maar niet op 1 plek. Wel fijn te lezen dat tot nu toe bij de meeste het begint met heftige buikpijn. Ik las ook dat dat niet altijd hoeft en dat juist zo gevaarlijk is. Ik ben iig blij als er duidelijkheid is, of het nou goed is of niet maar wil echt van die onzekerheid af. Bedankt voor je bericht. Jij succes met de laatste loodjes. ?

[quote quote=10398040]Dat was ook niet gelijk ik heb ook eerst een paar echo's gehad waar niets op te zien was erg ontmoedigend tot daar eerst een klein stipje was die steeds groter werd waar een ring in kwam met een vruchtje en daarfna een kloppend hartje nogmaals hou moed ik hoop dat het goed komt[/quote]Oh dat veranderd de zaak haha! Dat is wel bemoedigend. Ik hoop iig dat er morgen wat duidelijkheid komt, of het nou goed is of niet, ik vind die onzekerheid vreselijk!

Ja dat snap ik dat had ik ook na elke echo hoop je zekerheid tekrijgen maar als je dat dan niet krijgt is dar zwaar klote ik heb echt een paar keer gehad dat ik dacht oké nu zien we wat was er weer niks.. Uiteindelijk nu dus wel goed ik heb maandag weer en echo blijft spannend na z'n start ik leef met je mee en hoor het graag ik ga voor je duimen en hopen voor het beste!

hier nog een succesverhaal. hopelijk geeft dat hoop.
Ik heb ergens in de eerste 4 weken er 6 dagen bij gekregen. volgens laatste mensturatie zou ik 4 januari uitgerekend zijn. Bij de termijnecho is de datum echter vastgesteld op 10 januari. 
omdat ik vanwege een uitstrijkje bij de gyn was heeft ze destijds een hele vroege echo gemaakt waar dus niks op te zien was. (overigens is mij toen verteld dat ik rekening moest houden met een miskraam of bbm zwangerschap) bloed geprikt en paar dagen later weer. HCG was toen wel volgens de norm gestegen. bij de 2e keer bloed prikken weer echo en toen was en alleen een zwangeschapsvlek te zien. 2 weken later kloppend hartje gezien en gehoord. was toen ongeveer 6 a 7 wk. 
verder heb ik met 7 wk nog bloedverlies gehad. 
Uiteindelijk bleek het allemaal goed te gaan en heb ik inmiddels een klein jongetje rondlopen van net 1 jaar.

[quote quote=10398236]hier nog een succesverhaal. hopelijk geeft dat hoop.
Ik heb ergens in de eerste 4 weken er 6 dagen bij gekregen. volgens laatste mensturatie zou ik 4 januari uitgerekend zijn. Bij de termijnecho is de datum echter vastgesteld op 10 januari. 
omdat ik vanwege een uitstrijkje bij de gyn was heeft ze destijds een hele vroege echo gemaakt waar dus niks op te zien was. (overigens is mij toen verteld dat ik rekening moest houden met een miskraam of bbm zwangerschap) bloed geprikt en paar dagen later weer. HCG was toen wel volgens de norm gestegen. bij de 2e keer bloed prikken weer echo en toen was en alleen een zwangeschapsvlek te zien. 2 weken later kloppend hartje gezien en gehoord. was toen ongeveer 6 a 7 wk. 
verder heb ik met 7 wk nog bloedverlies gehad. 
Uiteindelijk bleek het allemaal goed te gaan en heb ik inmiddels een klein jongetje rondlopen van net 1 jaar.[/quote]Bedankt voor je verhaal! En wat fijn dat het zo gelopen is zeg. Ik heb net bloed geprikt en zit nu in de wachtkamer te wachten op de gynaecoloog. Moest eigenlijk vanmiddag maar voelde me vanmorgen niet lekker dus heb gebeld en mocht meteen komen. Ik vind die onzekerheid zo erg. Ik hoop dat het bij mij ook een succesverhaal word maar omdat ik via ivf zwanger ben geraakt is de kans wel kleiner helaas...

Terug
Bovenaan