vermoeidheid.

hey dames,

Zit nu op het werk, helaas helemaal alleen :( en heb zin om mijn beklag te doen. gelukkig nog maar 2 uur te gaan en dan is het weekend.

Zijn er meer mensen die echt ontzettend moe zijn?
Soms lig ik na het avond eten al in mijn bed en kom er dan s morgens pas om 06:30 uur weer uit als ik moet werken.
Denk je lekker lang geslapen te hebben ben ik net een uur of twee op het werk en ben ik gewoon alweer moe :-S

Ik word wel elke nacht wakker om 4:00 uur en maakt niet uit hoe laat ik naar bed ga. en lig de laatste uren wel te draaien in bed.

Ik hoop dat ik deze vermoeidheid niet de hele zwangerschap heb en dat ik me over een paar weken weer wat fitter voel.

Moest er even over klagen..

hey meid!

Wat balen dat je er zoveel last van hebt. Ik had het ook heel erg, maar ik kon slapen wanneer ik wilde en dat is voor jou wat lastiger.
Geef er gewoon aan toe als je thuis bent, je lijf geeft aan dat je rust nodig hebt.
Het wordt echt beter, momenteel heb ik er wat minder last van en kan ik al hele dagen op blijven haha tot 21 uur.
Sterkte op je werk!

Enne klagen mag altijd he hahaha

Blij om te horen dat je niet de enige bent die er zoveel last van heeft.

Gelukkig is me mannetje ook wel erg lief en stuurt hij me soms ook naar bed toe haha, dus dat helpt wel. Ik probeer me er zoveel mogelijk aan over te geven, maar het blijft soms ook wel lastig. Me mannetje begrijpt het gelukkig wel, maar soms voel je je toch een beetje schuldig dat als je thuis ben zo snel naar bed gaat.

Ik kan ook niet wachten tot ik meer energie heb haha.
Dank je wel..

Wat mamaleintje ook al zegt; gewoon aan toegeven als dat kan. Ik had het een paar weken terug zo erg dat ik tijdens een tentamen bijna in slaap viel. Heb het toen maar gewoon ingeleverd en ben weggegaan... Doe alles nu lekker op mijn eigen tempo etc, maar als je werkt wordt dat vaak wel wat lastiger ja.
Moet wel zeggen dat ik sinds deze week wat minder last heb van de vermoeidheid, ben nu 10 weken en 4 dagen. Mamaleintje is nog een paar dagen verder dan ik ben, dus hopelijk mag je de conclusie trekken dat het over 2 a 3 weken snel beter voor je wordt!

Tussen me 6e en 9e week was ik ook extreem moe. En lag veelnb te draaien in bed. Nu bijna 10 weken wordt ik wat fitter. Maar gewoon aan toegeven idd, laat alles maar lekker langzaam gaan, maak je niet druk en geniet er maar van!

ik had in het begin helemaal niet last van vermoeidheid.
ben nu bijnsa 10 wkn en heb er sinds een week echt last van.
maar goed zal strax wel weer beter gaan ;-)

het is ook een rare moeheid
niet moe van slaap tekort maar duf, futloos en nergens geen zin in..... wil wel maar kan niet gevoel

zo herkenbaar en ik heb me er ook aan toegegeven, nu net thuis, dekentje op de bank fff hier kijken en dan zo maar ff rusten...

gaat vanzelf over

hier ligt er nog zo een op de bank. 's avonds om half 8 of soms wel eerder komt die man met de hamer langs. En in eens vind ik 4 dagen van 9 uur werken achter elkaar veel terwijl ik hier voor geen problemen er mee had.
Als het goed is is het van tijdelijke aard en zul je over enkele weken je beter voelen.

Terug
Bovenaan