vermoeidheid.

Ik ben vooral 's ochtends bij het opstaan verschrikkelijk moe, dan denk ik: vanmiddag als ik thuiskom ga ik lekker even slapen. Maar nu ik thuis ben, gaat het eigenlijk wel en vind ik het zonde om te gaan liggen. Zal ik vanavond wel weer doodop zijn, maarja, nog zoveel te doen... Gelukkig trek ik het op mijn werk nog wel, lig nog niet te slapen op mijn bureau! :) Denk ook dat het beter gaat als het 's ochtends weer wat lichter is, niet meer in het donker naar je werk (het begint al wat minder donker te worden trouwens!), en wat meer zon. Maar inderdaad als ik echt te moe ben, dan geef ik er wel aan toe.

dus de 10de week is waar ik op mag dromen???! ga de minuten aftellen.
ben de hele dag kapot!
werken is echt verschrikkelijk, maar ja kan moeilijk me ziek meldden omdat ik 7 weken zwanger ben :S
en mijn huis is nu echt verwaarloosd. en terwijl ik normaal echt een clean freak ben, kom ik nu voor niets mijn bank uit!

Hey tash,

Als werken niet meer gaat, gaat het niet. Je moet naar de lijf luisteren hoor en natuurlijk is het niet leuk om je ziek te melden terwijl je nog maar 7 weken zwanger bent. Maar de eerste 3 maanden en de laatste 2 maandenzijn de zwaarste maanden en dan moet je even overleven. Maar genoeg is genoeg...........

@butterflyjess volgens mij ben jij verder hoor meis, ik ben 7 september uitgerekend (is bijgesteld he haha)

En inderdaad vanaf week 9/10 gaat het echt wel wat beter............... en hopelijk bij jou ook x

PS Ondanks mijn stoere verhalen, ben ik vanmiddag toch maar lekker in bad gegaan, en daarna zowaar liggen slapen van half 6 tot half 9. Werd ik wakker gemaakt door m'n mannetje die heerlijke pannenkoeken had staan bakken :)

Balen zeg dat je zo moe bent, maar hier kun je gerust klagen hoor! Ik heb daar gelukkig nog niet zoveel last van, probeer wel iets meer rust te nemen en op tijd naar bed te gaan. Maar gisteren was het ook 2 uur nadat we het cafe in waren geweest (met het goede nieuws!!!). Ben ik toch wel weer vroeg wakker, en ik wordt inderdaad 's nachts ook vaak wakker en dan kan ik niet meer slapen. Maar dat hoort er allemaal bij denk ik!

heeeeeel herkenbaar, zoals bij iedereen. Inderdaad een vreemd soort vermoeidheid. Lichamelijk uitgeput of zo. Nu moet ik vanavond de nachtdienst in, dan maak ik me wel een beetje zorgen of het goed komt. Maar we gaan er gewoon voor. Met avonddienst hetzelfde, ik lig normaal ook niet later in bed dan 21.00 en dan moet ik werken tot half 12. En 's morgens gewoon weer feest met de kids.
Ik duim iedere dag dat het over gaat, bij de eerste 2 bleef het de hele zwanngerschap hetzelfde. Maar goed er is geen zwangerschap hetzelfde he?!
Wie weet meer geluk dit keer.

Zoooo herkenbaar, sta je s morgens op en met een paar uurtjes alweer compleet afgebekt.We hebben hier vandaag een pyama dagje haha heel veel slapen en bij elkaar hangen op bed..zoontje is lekker bij oma..mmmm
groetjes, nice

Terug
Bovenaan