vermoeidheid.

Bedankt voor alle reacties.
Het is fijn om te horen dat andere inderdaad de vermoeidheid herkennen. Wel weer positief om te horen dat het bij de meeste na een paar weken ook wel weer over gaat :)

Samsonatic je nachtdienst overleefd?
Ik ben blij dat ik geen nachtdiensten meer draai sinds ik een nieuwe functie heb.

Alle andere dames jullie ook allemaal sterkte met deze vermoeidheid en hoop dat we ons allemaal snel weer een stuk fitter voelen.

@ Mamaleintje, lees nu pas wat je had gezegd over dat ik verder zou zijn. Dat hoor ik meer om me heen, maar dat kan niet want door gezondheidsproblemen hadden we 3 weken geen seks gehad voordat ik zwanger raakte. Dus ik dacht eerst, straks schuif ik ineens 4 weken op misschien. Maar volgens de echo loop ik op schema. Tja, schiet mij maar lek haha. Baarmoeder voel ik zelf in ieder geval al zo'n 5cm boven m'n bot uitkomen, er zit inmiddels al een hele (zichtbare) bal. Morgen ben ik 'pas' 11 weken... en het is er toch echt maar 1 hahaha. Sta zelf ook voor een raadsel hoe het al zo zichtbaar kan zijn, zeker omdat het ook m'n 1e zwangerschap is en het meestal dan langer duurt voor het zichtbaar is. Ach, gooi het maar op m'n tengere postuur... weet het anders ook niet.

Nu weer back on topic: de vermoeidheid is wel af aan het nemen. Maar toen ik gisteren even boodschappen ging doen heb ik de rest van de dag niks meer gedaan, was kapot! Waarschijnlijk ook door de bandenpijn, heb er echt erg last van. M'n ouders en vriend wilden me gisteren geen eens boodschappen laten doen omdat ik soms zelfs wit wegtrek door de heftige steken in m'n banden. Maar goed, had al wat dagen binnen gezeten dus ik moest er gewoon even uit van mezelf. Denk dat die pijnscheuten dus ook in mijn geval aardig vermoeiend kunnen zijn.

Terug
Bovenaan