Veronicagids voor vaderdag..

Ook wij hadden de Veronicagids voor papa besteld. Ik heb tegen mijn man gezegd dat hij voorlopig niet mocht internetbankieren; dat zou ik wel doen. HIj heeft ook echt niet gekeken. En onze gids blijft ook in het plastic.

Hier ook de veronicagids besteld. Hij moest eerst 3x kijken voor hij door had wat het precies was. Gelijk meegenomen naar vader/schoonvader om te showen! Hij ligt nu op een centrale plek en iedereen die het lef heeft er aan te komen..... hahahaha. Hij is er dus heel erg blij mee! Ook heeft hij een mok met dad erop en had Twan een rompertje aan met I look like my dad (het grappige is: dat doet hij helemaal niet! hahahahaha)

Hebben jullie dat ook, dat kindlief meer op mamalief lijkt dan op papalief?

Liefs Maaike

Hier ook een groot succes!

Bij ons kwam de gids op de zaterdag.
Mijn vriend was thuis gebleven met Kay omdat hij ziek was en ik was naar een verjaardag. Mijn vriend had de gids wel zien liggen maar hij lag op 'zn kop, dus helemaal niks door! Hij de gids opgepakt en op de bank gelegd. Later die dag ging hij op de bank zitten en keek naar de gids. Hij keek naar de cover en vond het maar wat raar dat Veronica een baby op de voorpagina had staan ipv een mooie meid. Toen hij de gids eens goed bekeek schrok hij zich kapot, het was Kay!!!

Hij belde me helemaal happy op en was enorm blij met dit kado. Hij zei zelfs dat hij de tranen in zijn ogen had staan toen hij zag dat het zijn kleine manneke was! Zo'n gaaf kado en verassing had hij niet verwacht..

Dus tipgever van dit idee, bedankt!!

Esmé mv Kay

Ha ha grappig ald die veronica magazines!

Dit is die van ons:

Het is een foto van al een tijdje terug maar ik wist dat mijn man deze foto zo grappig vond.

Groetjes Fennie en Jente

Terug
Bovenaan