Ik heb niet zoveel pijn gehad als jij maar ik wil wel graag iets over de versie zeggen.
Ik heb afgelopen week ook gereageerd op je topic over een versie en heb je mijn ervaring verteld.
Ik ben echt van mening dat als het niet lukt, het kindje het ook niet wil! Het zit zo op deze manier het fijnst, laat ze zitten!
Bij mijn zoontje lukte het ook niet. Hij bleek later in een half onvolkomen stuit te liggen. Hij zat dus als een soort boedha in mijn buik. Een been onder en een been omhoog richting mijn keel zal ik maar zeggen. Was hij met een stuitbevalling geboren was het alsnog een keizersnede geworden, zijn been zou tenslotte als eerste komen. Ze konden hem niet eens gedraaid krijgen omdat hij gewoon vast zat, zijn benen werkten tegen. Ik denk dus vanaf toen, dat als een versie lukt, het kindje er ook goed voor ligt, dan glijdt ze wel mee, Miss zitten ook haar benen in de weg en heeft ze er een omhoog liggen en kán ze gewoonweg niet draaien. Je zou haar iets breken!
Miss is het een optie om eens goed na te vragen hoe haar benen precies liggen in jouw buik. Zitten ze keurig netjes naast elkaar, dan zou een versie idd moeten lukken maar zitten ze zoals bij mijn zoontje dan lukt het nooit. Met grof geweld miss en een breuk!
Ik weet heel goed dat nog een poging om te draaien je voorkeur heeft boven een keizersnede! Het is niet niks! Ik sch**t ook alle kleuren str*nt!! Vondeen keizersnede verschrikkelijk! En echt eng. Maar je wil toch niet met alle geweld je kind perse draaien?? Als de natuur het zo wil dan is dat zo. Laat ze dan aub zitten zoals ze zelf het liefste zit.
Ik hoop niet dat je dit ziet als kritiek, want dat is het niet. Ik wil je alleen vertellen dat het ook anders kan en dat het miss beter is zoals het nu is.
Ik hoop voor je dat je volgende week een rustigere versie hebt en dat je kindje zal draaien. En dat je naar een goede bevalling mag gaan uitkijken!
Groetjes