Versie mislukt

Ik ben ook kei bang voor keizersnee maar voor mih is dat ook beter dan
Hoop gewoon dat het donderdag wel lukt dan beval ik 3 dagen erna eindelijk me kleine
Anders week erna keizersnee
Ik ben al 36 weken dus moet echt draaie
Hoop dat jou kleine wel draait want versie is ook niet alles

Gr liefs
 
hoi ik moet woensdag voor een versie. ik probeer er maar niet tegenop te zien. ik heb wel zoiets van 1x proberen en als het echt zo een pijn doet laat dan maar lekker zitten. sterkte
 
@banjer33: Zou ik ook doen! Het is het proberen waard, echt, het staat boven een keizersnede maar blijven proberen te draaien vind ik niet goed. En iedereen ondergaat een keizersnede anders. Ik zelf heb 2 weken aan de pijnstilling gezeten van 3 x 2000mg per dag (geen spelfoutje) en mijn schoonzusje was er na 3 dagen al helemaal vanaf! Dus de pijn zegt ook niets.

@truelove4ever: ik vind ook dat de gezondheid van je kind voorop gaat en een stuitbevalling niet kunt riskeren! Bij mijn man in de familie zijn er 2 geboren via een stuitbevalling en hebben beide zuurstofgebrek opgelopen en zijn beide gehandicapt. Dan liever 2 weken pijn (in mijn geval) maar wel een gezonde peuter nu rond lopen!

Veel succes allemaal en hopen op een gezonde baby!
 
Mijn rade ze wel nog aan om nog 1x te proberen te draaie zelfs me eigen gynocoloog dus neem aan dat hij er verstand van heeft
Lukt dit niet ga ik ook voor keizersnee

Succes allemaal
 
Suc6 hoop dat het lukt bij de tweede keer draaien. Helaas bij mij niet en over 2 weken ben dan 39 wkn staat er een keizesnede gepland, want ik vindt een stuitbevalling echt een te groot risico. Zie er best tegenop maar als het straks achter de rug is kunnen we gaan herstellen en genieten.
 
Ik herken dit heel erg! Bij mij zijn er twee pogingen gedaan.
Dit is mijn eerste zwangerschap. Vanaf 30 weken ligt onze kleine meid al in stuit. De eerste poging is bij 35+3 weken gedaan en de tweede poging gisteren bij 36 weken. Omdat alles nog beurs was van de vorige keer was de tweede keer veel pijnlijker. Vooral boven op mijn buik voelt het heel erg beurs en mijn buik is ook best hard. Beide pogingen zijn mislukt, onze madam ligt nogsteeds in stuit en ik vind het prima. Ik wilde het proberen, maar ben er ook van overtuigd dat ze niet voor niks zo is gaan liggen en dit voor haar de fijnste houding is. In stuit bevallen zie ik niet zitten, dus het wordt een geplande keizersnede.
Succes met de tweede poging! Wie weet lukt het bij jou wel.
 
Ik heb geen ervaring met een kindje in stuitligging maar wel met een spoedkeizersnede en ik vind het akelig om te lezen dat je hier zo bang voor ben. Ik denk dat als je je op een keizersnede kunt voorbereiden dat het echt te overzien is. In mijn omgeving heb ik veel verschil gehoord tussen vrouwen die een geplande keizersnede hadden tov spoed. Die eerste genazen veel beter en sneller. Ik vond het ook echt heftig om via een keizersnede te bevallen maar ik had al een inleiding van een aantal dagen en een bijna volledige bevalling achter de rug. Mocht je voor de keuze komen te staan of je voor een stuitbevalling moet gaan of een keizersnede zou ik dus willen zeggen: wees niet te bang en ga 'fit' een geplande keizersnede in. 
 
He! Ik heb ook een versie gehad. Vond t enorm onprettig en pijnlijk. Toen een geplande keizersnede gehad en bleek dat ons mannetje 4200 gram was. De gynaecoloog zei dat een versie nooit was gelukt bij deze joekel hehe. 


Voor mij geen versie meer! Bij vriendinnetje is t wel gelukt en bij ander vriendinnetje gebroken vliezen bij de versie.. dus alles is mogelijk. 


Wat betreft de keizersnede die was echt heel goed. Heeeel vriendelijk personeel! En ja t is zwaar achteraf met herstel, maar ging er wel fris en fit in. En je weet ook niet met een vaginale bevalling wat je daar aan overhoudt (incontinentie, ruptuur, pijn bij vrijen). Dus echt die ks is zo slecht nog niet, in veel westerse landen zelfs de voorkeur voor bevallen!
 
Terug
Bovenaan