Versie mislukt

Ik heb 1 poging gedaan op aanraden van het ziekenhuis, maar het voelde niet goed. Ze wilde niet draaien en ik vond het heel tegen natuurlijk dat ze zo gaan duwen. Heb gezegd dat ik geen poging meer wilde, maar een geplande keizersnee. Was een mooie fijne bevalling en fijner dan mijn eerste natuurlijke bevalling. Het moest gewoon zo zijn denk ik.
 
Ik zou echt niet opzien tegen een keizersnee hoor! Als het allemaal gepland is ben je er gewoon bij als je kindje wordt geboren en ja je moet herstellen.. dat moet je van een “gewone” bevalling ook. En je kunt van tevoren al hulptroepen inschakelen. Ideaal!
 
Ik heb met mijn dochter ook een versie gehad. 2 pogingen achter elkaar op 1 dag.
Wat ik heel erg merkte bij de eerste poging was dat het me zo slecht lukte om mijn buik te ontspannen, en dat het daardoor veel meer pijn deed en dus ook niet lukte.
De tweede keer heb ik veel bewuster ontspannen en alleen maar alle focus op rustig ademen gehouden. Toen is het gelukt.
Had wel de week erna nog wat blauwe plekken maar ik was zo blij dat ik weer goed kon ademen.

Kreeg jij ook een injectie om je baarmoeder te ontspannen? Want ik lees ook wel eens dat mensen die blijkbaar niet krijgen en dat kan echt zó veel verschil maken.
Ik duim voor je dat de volgende poging mee valt en dat het goed lukt.
 
Terug
Bovenaan