Verstopping :-(

Hoi dames,

Hier sinds een week echt last van niet naar de wc kunnen, heb van alles al geprobeerd maar echt lukken doet het niet.. Hebben jullie hier ook zo last van?

ja :( maar niet alleen als ik zwanger ben. Heb eigenlijk ook niet echt een goede remedie. Heb er ook niet echt last van. Als ik dat wel heb dan eet ik vier of vrij kiwi's en dan komt het vaak wel op gang :)

Heb ik ook al een tijdje last van.... Erg vervelend! Vaak na het eten buikpijn.
Je zou bij de huisarts iets kunnen vragen.
Je zal waarschijnlijk movicolon of lactulose siroop krijgen om je darmen beter te laten werken.
Wat ook goed zou kunnen helpen
( als je dat nog niet hebt geprobeerd?)
1. Voldoende water drinken
2. Bewegen!
3. Genoeg vezels (bruin brood, appels met schil) eten
4. Eet even geen bananen!

Ik doe dit alles braaf... Maar heb ook nog last, dus ach. Ik heb er lang last van gehad bij mijn vorige zwangerschap voornamelijk bovenin mijn buik (=dikke darm)
Succes

Bedankt voor de tips, die van geen bananen wist ik niet die ga ik dus even niet meer eten. Ik heb zelf een eetlepel olijfolie naar binnen gewerkt...bah... Ik hoop dat dit even helpt.

hou op schei uit.... Hier ook elke keer raak, een weekje niet en dan twee dagen vijf keer en weer opnieuw.....
Mais werkt bij mij goed, weet niet waarom..... En vorige keer kwam het op gang door een bord hachee hahahaha.....

grappig dat er over kiwi wordt begonnen; bij mij helpt het ook goed! elke morgen als eerste een kiwi eten (zijn overigens ook zeer gezond). Gelukkig gaat het tot nu toe goed!

Terug
Bovenaan