Verstopping :-(

Slik je extra ijzer? Dat werkt verstoppend. Ik heb al een half jaar last van verstopping en eerst aan de lactulosesiroop, nadeel je wordt er ontzettend winderig van en je krijgt er een heel opgeblazen gevoel van.
Inmiddels gelukkig alweer 4mnd andere medicijnen en die helpen, nu ik zwanger ben de dosis verhoogt.

Mocht het lang aanhouden, ga naar de dokter, je hebt de ruimte in je buik hard genoeg nodig.

Verstopping tijdens de zwangerschap komt helaas heel veel voor, maar dat hoeft natuurlijk niet te zeggen dat je er niets aan kan doen.

Wat bij mij goed helpt is lijnzaad.
Dit doe je door je vla of yoghurt.
Dit heb je van zonnatura.

Hoop voor je dat er een goede tip tussen zit, want ik weet hoe vervelend het is.

Groetjes, Peet (dec. mama)

Ik ga morgen eerst is flink inkopen doen :)
Er zitten een aantal tips bij die ik nog kan proberen en hoop echt dat het gaat werken, ga namelijk dit weekend lkkr weg en hoop eigenlijk dat ik dan al naar de wc ben geweest...

Nou, ik hoop dat het helpt! Het klinkt ook erg bekend, en die kiwi's helpen ook heel goed! Moest ik ook eten nadat ik bevallen was om de boel weer op gang te helpen..;) In ontbijtkoek zitten ook vezels volgens mij.. Kun je makkelijker even lekker tussendoor eten he! Maar hopen maar dat je dit weekend lekker weg kunt!

Ik heb net activia yoghurt gehaald en lijnzaad, ook krijg ik van de dokter laculose siroop, heb vannacht wakker gelegen van de buikpijn en dacht zo ga ik het weekend niet in.

Iedereen nog bedankt voor de tips!!

Getsie olijfolie op een eetlepel lijkt mij echt vies! Lijnzaad is inderdaad ook een goed idee, ga het morgen ook maar kopen. Heb ook nog zemelen liggen schijnt ook te helpen. Toch weer die vezels!

Oja...
En als je niet naar de wc kan... ( sorry ik kan het even niet anders verwoorden) niet gaan persen met poepen. Daar kun je aambeien van krijgen!!! Daar zijn ook wel weer pilletjes en crème voor. (curanol heeft pillen en crème) tja dit zijn dan weer de nadelen van zwanger zijn! Haha

Terug
Bovenaan