vertellen aan familie?

A

Anoniem

Guest
Wie weet er een orginele manier om de familie te vertellen dat je zwanger bent...
Ik ben nu nog maar 6 weken en we willen het proberen om met 12 weken pas te vertellen. Maar wel op een leuke manier. Maar hoe?!

Hoi,

Ik weet niet of je broers of zussen hebt met kinderen?
Mijn zus heeft 2 zoontjes en ik heb voor de oudste (2jaar) een shirtje laten bedrukken.
Op de voorkant staat: Ik moet straks mijn speelgoede delen
Aan de achterkant       : Want ik krijg een nichtje of neefje om mee te spelen.

Wie weet vind je dat ook leuk.

Wij kregen er een hele leuke reactie op.

Groetjes Anouk

het idee is wel leuk, maar dan moet de hele familie erbij zijn...het gaat ons vooral om de opa & oma's!

Hallo,

Wij hebben voor de ene opa en oma een speentje gegeven en voor de andere opa en oma een rompertje. Maar goed, wij hebben dat toen voor 5 december gedaan.....

Groetjes Lotje

wat hebben jullie erbij gezegd dan? of begrepen ze het direct?
Mijn schoonzusje liet de test zien, schoonpa dacht dat het een pen was...
Bij mijn zusje wist ik het eerder dan mijn ouders en vroeg ze aan mijn vader of hij nog bouwtekeningen had van een babykamer...maar dat drong ook niet meteen door.

Wij hebben helemaal niets gezegd. Ze snapten het meteen......en mijn zussen heb ik babysokjes gegeven....

hoi,

van harte met je zwangerschap.
wij hebben de aanstaande opa's een t-shirt aan getrokken zonder dat ze zagen wat er op stond. met hoera ik word opa. ook een mok met die tekst.
voor oma een speen verilverd.
en voor de andere oma een slab met de tekst' mijn oma is de allerliefste' ik heb ze via internet besteld. ehm weet ff niet meer waar, maar ff googelen op ik word opa of oma en dan moet het vast lukken.

voor een eventueel zusje kan je heel goedkoop een doosje tampon geven hahaha. en zeggen die heb ik de komende 9 maanden niet meer nodig.

of je doet de echo foto geven in een leuk lijstje of de zw.test met een strik erom heen hahaha

wij hadden bij me schoonzussie een foto van onze cb digi test bewerkt met tante en oom erop gezet, natuurlijk viel het kwartje meteen.

succes. de reacties zijn bijna altijd leuk natuurlijk.

gr. bambi 24+2 wk

Wij hebben iedereen een fotolijst gegeven met de tekst:

Het is hier donker
het is hier puik
en ik zit lekker warm in mama's buik
Nu ben ik aan het groeien
want ik ben nog maar heel klein
ik vind het leuk dat jullie
mijn ....... en ........ zullen zijn.  (Op de puntjes kun je opa oma oom of tante neerzetten)
Jullie kunnen me nog niet horen
jullie kunnen me nog niet zien
in november word ik geboren
mag ik dan in dit lijstje misschien.

Iedereen reageerde zo leuk.
Het lijstje heeft bij iedereen nu al een mooi plekje gekregen!

Liefs Bontrie
7 weken zwanger

Terug
Bovenaan